Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2017, 11:24 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
Witam, jestem dumnym posiadaczem Vivacity 50 z 2005 roku. Kolega posiada Speefight'a 2 50 AC, z tego co przyuważyłem silnik ten sam co u mnie i prawdopodobnie rama, aczkolwiek tego nie jestem w 100 procentach pewny, przechodząc do sedna, gdybym pragnął wymienić swoje plastiki na plastiki Speedfigt'a, to czy dużo miałbym z tym problemów by to wszystko się kupy trzymało? Bądź czy w ogóle istnieje taka możliwość.

Aktualnie w skuterze posiadam wariator Stage6 Sport Pro, planuję do tego dokupić sprzęgło Stage6 Sport pro + dzwon sprzęgła stage6 wingcooler, będzie to dobre połączenie? Cylinder i wydech wraz z gaźnikiem są serią, skuter jest w pełni odblokowany (wymieniony moduł, w napędzie blokad żadnych nie ma), do tego chcę dołożyć filtr powietrza stożkowy, co za tym idzie wymiana też dysz w gaźniku. Dobre posunięcie, czy może inwestycja w inne części? Oczywiście zdaje sobie sprawę że regulacja może zająć trochę czasu, nie jest to problemem.
Pomysł ze zmianą plastików wziął się stąd że aktualne są gdzieniegdzie obdrapane, a w niektórych miejscach są zaczepy pourywane.
Kolejne pytanie brzmi, czy lepiej kupić cały wydech, czy może samą końcówkę tłumika, a "rurę" która jest wcześniej zlecić do wykonania w odpowiednim do tego miejscu? Czy różnica byłaby duża w cenie jak i jakości?

Pozdrawiam, Kacper.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 mar 2017, 13:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
mionszu pisze:
Witam, jestem dumnym posiadaczem Vivacity 50 z 2005 roku. Kolega posiada Speefight'a 2 50 AC, z tego co przyuważyłem silnik ten sam co u mnie i prawdopodobnie rama, aczkolwiek tego nie jestem w 100 procentach pewny, przechodząc do sedna, gdybym pragnął wymienić swoje plastiki na plastiki Speedfigt'a, to czy dużo miałbym z tym problemów by to wszystko się kupy trzymało? Bądź czy w ogóle istnieje taka możliwość.


Nie będzie pasować chociażby na inny rozstaw mocowań

mionszu pisze:
Aktualnie w skuterze posiadam wariator Stage6 Sport Pro, planuję do tego dokupić sprzęgło Stage6 Sport pro + dzwon sprzęgła stage6 wingcooler, będzie to dobre połączenie?


Tak

mionszu pisze:
do tego chcę dołożyć filtr powietrza stożkowy, co za tym idzie wymiana też dysz w gaźniku. Dobre posunięcie, czy może inwestycja w inne części? Oczywiście zdaje sobie sprawę że regulacja może zająć trochę czasu, nie jest to problemem.


Nie ma sensu przy seryjnym cylindrze i gaźniku montować filtra stożkowego. Raz ,że nic to nie da poza dźwiękiem, po drugie możesz mieć nawet problem z regulacją bo wartość powietrza w mieszance będzie bardzo duża.

mionszu pisze:
Pomysł ze zmianą plastików wziął się stąd że aktualne są gdzieniegdzie obdrapane, a w niektórych miejscach są zaczepy pourywane.


Można pobawić się w ich naprawę

mionszu pisze:
Kolejne pytanie brzmi, czy lepiej kupić cały wydech, czy może samą końcówkę tłumika, a "rurę" która jest wcześniej zlecić do wykonania w odpowiednim do tego miejscu? Czy różnica byłaby duża w cenie jak i jakości?


Nie ma sensu. Albo kupujemy dedykowany wydech do danego silnika ,albo dajemy komuś zlecenie ,aby nam taki wydech zrobił od początku do końca zgodnie ze wszystkimi wyliczeniami, kątami ,itp




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 14:06 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
A czy warto dołożyć 30zł do sprzęgła i kupić Polini For Race 3G? Czy jednakże dużej różnicy między nimi nie będzie?

A propo wydechu, kumpel ma za niecałe 100zł do nego, samą rurę, z tym że jest pod inny rodzaj silnika, tudzież znów pytanie, czy istnieje możliwość przerobienia tego kolanka? Poniżej zamieszczam zdjęcie wydechu. Jakoby nie patrzeć to końcówka wydechu kosztuje ok. 170zł, powiedzmy że za cały wydech wyszłoby 300zł, ceny nowego wahają się od 400 do 500 może trochę więcej. Aczkolwiek średnio ile takie zakłady cenią sobie za wykonanie całego wydechu? I jeżeli bym szukał takowego zakładu to hmmm jaką frazę wyszukiwania wpisać w google, pozdrawiam.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 14:16 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oba sprzęgła są podobnych parametrów i oba godne polecenia. Nie mniej jednak według mnie For Race regulacja naciągu sprężynek przebiega prościej.

Co do wydechu - nieopłacalne. Zaoszczędzimy +/- 100 zł a trzeba wykonać renowację rury ,dokupić końcówkę i co najgorsze przerabiając kolanko wydechu zmienisz całą jego charakterystykę pracy, która była wyliczana przy jego produkcji.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 14:50 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
A więc pod taki setup:
Wario: Stage6 Sport Pro
Sprzęgło: Polini For Race 3g
Dzwon: Stage6 Wingcooler
Sprężyna dociskowa: Stage6 medium bodajże
Szukać czegoś w stylu Stage6 Pro Replica, Yasuni Z?
Wracając do poprzedniego pytania - przy zleceniu wykonania wydechu jakie średnie są koszta takiego zlecenia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 15:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
mionszu pisze:
Szukać czegoś w stylu Stage6 Pro Replica, Yasuni Z?


Tak ewentualnie jeszcze Tecnigas Next R z takich bardziej znanych i polecanych

mionszu pisze:
Wracając do poprzedniego pytania - przy zleceniu wykonania wydechu jakie średnie są koszta takiego zlecenia?


A to już zależy od tego ile się kto ceni. Swego czasu na forum kilka osób się tym zajmowało musisz popytać :P




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 15:05 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
A jak z przerobieniem chłodzenia na LC? Duży wydatek jeżeli chodzi o zakup potrzebnych do tego części, jak i modyfikacji no i zabawy z samym silnikiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 15:10 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na pewno podstawy ,czyli musisz kupić cylinder ,chłodnicę i pompę wody.

Jak zajrzysz do działu zrób to sam to jest trochę poradników jak to zrobić.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 15:23 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
Widzę nie jest to jakoś bardzo trudne, szczególnie dla "majsterkowicza". Czyli jakby nie patrzeć, to cylinder dedykowany do Speedfight'a 2 LC powinien być w porządku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 15:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Tak




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 15:37 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
A więc wracając do plastików - znalazłem w okolicy Pana który zajmuje się klejeniem plastików, tylko problem w tym żeby skleił zaczepy musiałby posiadać oderwaną część, jakieś propozycje w jaki sposób je naprawić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 16:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Bierzesz najpierw kawałek plastiku lutujesz aby tylko się złapało w miejscu zaczepu, potem kładziesz mate z żywicą jak wyschnie to odrywasz plastik i docinasz uchwyt potem szpachla dla twardości i malowanie




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 16:21 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
A więc to nie takie trudne jak się mogło wydawać, a w przypadku próby zmiany tylnego hamulca? Tj. w swojej Vivce posiadam zwykłe, hm bębnowe? (okładziny), istnieje możliwość wymiany tego na normalne tarcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 17:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z felgą i tarczą nie będzie większego problemu. Resztę powinieneś znaleźć tutaj : przerobka-hamulca-bebnowego-na-tarczowy-t205296.html




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2017, 18:32 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
Przeglądając internety, natrafiłem na parę wątków na temat własnego zrobienia wydechu, na internecie po głębszym przeszukaniu znalazłem schematy z wymiarami, a także róznego rodzaju poradniki, pytanie co znajduje się w ów "rurze" przed końcówką tłumiąca, z tego co się dowiedziałem - z reguły jest ona pusta w środku i zastanawiam czy nie podjąć się takiego wyzwania i zrobienia sobie "spawaka"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2017, 15:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
mionszu, Dyfuzor w 2T jest pusty w środku. Żeby wyliczyć odpowiednio wydech, a później co ważne - dobrze wyprofilować i pospawać stożki trzeba mieć duże doświadczenie.
Za koszt materiału kupisz już zapewne jakiś gotowy wydech w słabym stanie. Poświęcisz mu trochę czasu żeby lepiej wyglądał i wydaje mi się, że to będzie najlepsze rozwiązanie :wink:




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2017, 20:02 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
Udało mi mi się dziś wyrwać Leovince ZX w praktycznie idealnym stanie w chromie, lecz jakiejś wyraźniej zmiany nie widzę.. Aktualnie jest bez uszczelki gdyż takowej zapomniałem kupić, możliwe że z ową uszczelką zmiana będzie widoczna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2017, 20:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak ma duży przedmuch to bardzo możliwe.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2017, 21:02 
*

Rejestracja: 18 mar 2017, 11:15
Posty: 13
Pojazd: Peugeot Vivacity 2005
Brak uszczelki na pewno jest słyszalny, słychać takowe hm pierdzenie spod siedzenia, ogólnie wydech jest szczelny, spaliny należycie wydobywają się z końcówki tłumiącej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy