Dzisiaj jest 29 mar 2024, 5:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2017, 16:47 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Witam.

1.Czy ten tlok nadaje sie do ponownego zalozenia?

https://goo.gl/photos/9RcciWT21pJjfkn89

2.Czy z tym tlokiem wszystko ok ? ( wg mnie raczej tak)

https://goo.gl/photos/LBJk66xkKheV86su8

3.Co powiecie na cos takiego ? ( pierscienie zdjete z tloka po ok 500km) wczesniej przed zalozeniem nie bylo to sprawdzane:

https://goo.gl/photos/kEx1ZzRnVamBqMXq5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 mar 2017, 17:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na pierwszym zdjęciu są przedmuchy na pierścieniach, wymień je (o ile na tym tłoku nie masz naklepane pierdyliard km.
Na drugim widzę wyczyszczony tłok z nagaru (pomijając denko), chyba, że nie był czyszczony to pracował w bardzo dobrze dotartym silniku.
Na trzecim zdjęciu nie widać nic, prócz pierścieni na palcach. Stan pierścieni oceniasz po wsunięciu ich w cylinder i zmierzeniu przerwy szczelinomierzem na zamkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2017, 18:43 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
nr 1
tlok z gilery gdzie cyl byl po szlifie a tlok serii :d HAHA , firma i przebieg nieznane- pierscienie sa twarde - moje stare z piaggio po 20 000 tys + sa bardzo miekkie jesli to cos pomoze , mialem wsadzic do swojego tak jak stoi :D


2 .Co do duzego tloka tak umyty nieco jest

nr 3

chodzi ze jeden pierscien na 1szym zdj widac jest wyzszy od drugiego i po dlugosci wysokosc sie zminia
mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi
ogolnie oba pojedynczo nie sa rowne na calej dlugosci a raczej powinny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2017, 16:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
adrjian pisze:
nr 1
tlok z gilery gdzie cyl byl po szlifie a tlok serii :d HAHA , firma i przebieg nieznane- pierscienie sa twarde - moje stare z piaggio po 20 000 tys + sa bardzo miekkie jesli to cos pomoze , mialem wsadzic do swojego tak jak stoi :D


2 .Co do duzego tloka tak umyty nieco jest

nr 3

chodzi ze jeden pierscien na 1szym zdj widac jest wyzszy od drugiego i po dlugosci wysokosc sie zminia
mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi
ogolnie oba pojedynczo nie sa rowne na calej dlugosci a raczej powinny



To jakiś test, czy co? Podajesz trzy typy różnych pojemności, części wyjęte nie wiadomo skąd, coś trochę umyte bla bla bla. Nie kumam o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy