Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2017, 8:29 
*

Rejestracja: 15 kwie 2017, 8:16
Posty: 3
Pojazd: Suzuki fivestars
Siemka ;) Robię sf2. Jak go dostałem to pierwsze co mnie zaintrygowalo to brudna w nagarze iskra. Wymieniłem ją. Później okazało się ,że iskra jest cieniutka i słaba to wyszczyscilem wszelkie połączenia, zmieniłem cewke, fajkę, moduł, impulsator oraz stator. Iskra uległa znacznej poprawie ale nadal nie pali. Zawór membrankowy został zmieniony na nowy. Nic. Wymieniony cały gaźnik wraz z króćcem i nic. Nawet jak pryskam plakiem prosto w rure to tylko czasem zagada ale nie zapali. Lepsze rezultaty uzyskuje kickstarterem ale to też marne. Dalej rozebralem cylinder, wszystko w porzadku. Dałem nowe uszczelki itd. Nic to nie pomogło. Nie mam już pomyslu.. co prawda nie mam miernika kompresji ale palca nie utrzymam więc jakaś jest. Poza tym nowy cylinder więc. Podprowadzilem jeszcze masę pod silnik od aku ale to też nic nie dało. Jakie sugestie Panowie? Coś przeoczyłem?
(Ps on czasem zapali na te pół sekundy najdłużej dwie ale nic więcej)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2017, 11:23 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
uszczelniacze na wale?




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 11:57 
*

Rejestracja: 15 kwie 2017, 8:16
Posty: 3
Pojazd: Suzuki fivestars
No właśnie ciężko powiedzieć. Nic nie wygląda na spocone ani zalane. Przez okno wydechowe to aż leje się benzyna z plakiem a po bokach sucho więc raczej odpada. Zauważyłem że w miejscu gdzie Euro1 mają pompke to jest jakiś tłok napędzany rolką i sprężyną. [cenzura] tą rolkę, zaslepiłem i dorobiłem uszczelki. Wątpię żeby to pomogło ale zawsze lżej dla wału. Zmieniłem jeszcze wewnętrzna uszczelkę głowicy, również bezskutecznie. Jeszcze jakieś sugestie??


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, 6:21 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 15:33 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
klin na wale w jakim stanie?




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 16:54 
*

Rejestracja: 15 kwie 2017, 8:16
Posty: 3
Pojazd: Suzuki fivestars
Klin dobry. Koleś mi napisał że zmieniał same pierścienie bez tłoka. No i rzeczywiście jakieś takie za małe na te wcięcia mi się wydawały. Może to być przyczyną? Dodam że na tych pierścieniach nigdy nie odpalił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 17:29 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
mogą być przyczyną, ponieważ nie ma odpowiedniej kompresji




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy