|
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 14:32
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
yoemaster
|
: 20 kwie 2017, 18:17 |
|
Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50 Posty: 227
Pojazd:
|
Witam mam mały problem zakupiłem 2 głowice 47 oraz 50 mm dotarte pastami 2,1,0 nadal przepuszczają musiałem je oddać teraz nie wiem co mam zrobić bo mam cylindry 47 oraz 50mm chce zakpić głowice lecz nie wiem gdzie oraz jakiej firmy tak by była szczelna bo to są jaja , słyszałem ze LPI SA DOBRE ALE JAK TO JEST FAKTYCZNIE czekam na ważę propozycje dot głowicy , druga sprawa to czy jak w głowicy ułamie się prowadnica od zaworów to można ją wymienić czy dą się ją wybić bez prasy i nabić nową czy to jednak prasa jest podtrenowana
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 20 kwie 2017, 18:34 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Po prostu trzeba dobrze dotrzeć to nie będzie przepuszczać. Możesz to zrobić specjalną przyssawką ,lub przyspieszyć sobie pracę i włożyć zawór w gniazdo nałożyć pasty a następnie nóżkę zaworu w wkrętarkę / wiertarkę i na wolnych obrotach docierać.
|
|
Na górę |
|
|
yoemaster
|
: 21 kwie 2017, 17:25 |
|
Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50 Posty: 227
Pojazd:
|
Zawory dziś docierane pasta 2,1 oraz 0 ręcznie oraz wkrętarka na malutkich obrotach pulsacyjnie falowaniem góra dól zaworem przy docieraniu , zawory jak ciekły tak ciekną , wiec albo gniazdo zawrowe jest z nim coś nie dak albo złe pasty czy są jakieś mocniejsze ścierniwa by się metal z metalem spasował ?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|