|
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:08
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Przemysław90
|
: 24 kwie 2017, 21:11 |
|
Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12 Posty: 18
Pojazd: Yamaha
|
W tej chwili posiadam przełożenie 13/49 w mojej Yamaha dt 50/80 v-max około 115 km/h , motor bardzo szybko sie zbiera , zamierzam kupić do przodu 15 zebowa , zalezy mi na większym v-max , może ktoś wie jak motor leci na przełożeniu 15/49 , jaki v-max by mógł być ?i czy przy ruszaniu byłby o duzo słabszy ?
Tuning : Cylinder Top performance 80 Gaźnik Dellorto 21 , dysza główna 95 Membrana Polini Kruciec TNT(odblokowany) Filtr powietrza z Revo Wydech Tecnigas E-NOX Zapłon Ducati Silnik am6 Wał sportowy pod 80 Sportowe sprzęgło
-- 24 kwie 2017, 22:11 --
Nikt nic ?
|
|
Na górę |
|
|
rafalsus
|
: 25 kwie 2017, 19:31 |
|
Rejestracja: 23 gru 2016, 11:23 Posty: 26
Pojazd: Rieju rs2
|
Mniej więcej jeden ząbek z przodu to różnica 10km/h.Myślę,że na takich przełożeniach będzie miał za ciężko
|
|
Na górę |
|
|
Przemysław90
|
: 26 kwie 2017, 10:23 |
|
Rejestracja: 31 mar 2017, 5:12 Posty: 18
Pojazd: Yamaha
|
Teraz jak ruszam to bardzo ładnie się zbiera i biegi bardzo szybko przezucam , 13/48 , zobaczymy jak pójdzie na 15/48
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|