Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2017, 9:33 
*

Rejestracja: 22 cze 2013, 15:04
Posty: 4
Pojazd:
Panowie potrzebuję waszej pomocy bo zrobiłem właśnie remont sinika wymieniłem wał na wzmacniany łańcuszek rozrządu wszystkie łożyska uszczelniacze wałek rozrządu i cylinder tłok oraz głowicę(zawory dotarłem).I do tych ostatnich mam parę pytań do was bo założyłem taki cylinder https://motor-x.pl/cylinder-kompletny-gy6-d50mm-convex-racing-gy6030001-o50,p.html do tego poszła taka głowica https://motor-x.pl/glowica-90-ccm-tunning-139qmb,p.html
I nie wiem czy to był dobry wybór bo coś to słabo jedzie. Dysza w gaźniku zmieniona na 95 oryginalny filtr powietrza rolki w wariatorze 9g na 6,5g była masakra.Całe sprzęgło jest oryginalne.Co miał bym zmienić aby to zaczęło normalnie jechać?
Zrobiłem około 60km oczywiście manetki do końca nie odkręcam ale jeżdżę ze zmiennymi obrotami.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2017, 20:11 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 73
Pojazd: Romet
Co znaczy słabo jedzie??? opisz jaśniej, jeżeli silnik złożyłeś prawidłowo, pracuje nienagannie to szukaj przyczyny, wariator- korektor - sprzęgło, przede wszystkim cylinder i tłok wymagają dotarcia, minimum 500km delikatnej jazdy, też posiadam Rometa 787 ale 125ccm produkowany od 2014 i po zmianie z 125ccm na 150ccm silnik stał się elastyczny dopiero po 1000km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2017, 12:05 
*

Rejestracja: 22 cze 2013, 15:04
Posty: 4
Pojazd:
Właśnie nie wiem czy nie jest za duża głowica i przez to za mały stopień sprężania. Przedtem nawet na 50ccm lepiej ciągnął od dołu. Teraz nie wiem czy nie dostaje zbyt mało powietrza przez ten oryginalny filtr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2017, 15:17 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 73
Pojazd: Romet
Jaką miałeś dyszę wcześniej na 50ccm, ja wymieniając z 125ccm na 150 profilaktycznie wymieniłem dyszę oryginalną 107 na 120 uznałem, że większa pojemność musi być większa dysza, okazało się, że byłem w błędzie, skuter więcej jak 60km nie pojechał dusił się, jakby brakowało paliwa zmieniałem dalej na 130 i 140 było jeszcze gorzej, ostatecznie na próbę założyłem ponownie 107 skuter zmienił się nie do poznania wszystko wróciło do normy oczywiście filtr mam seryjny, jak się okazuje nie zawsze trzeba zmieniać dyszę, wniosek taki, że ten sam gaźnik działa dobrze przy różnych pojemnościach oczywiście w pewnym zakresie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 21:14 
*

Rejestracja: 22 cze 2013, 15:04
Posty: 4
Pojazd:
Starą miałem 75 i to nawet dobrze sobie radził muszę spróbować

-- 11 maja 2017, o 21:14 --

zagadka rozwiązana założyłem stary wariator i stare rolki i wchodzi na obroty tak jak trzeba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy