Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 3:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2017, 17:29 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 10:29
Posty: 107
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Piaggio nrg mc3 180ccm 2t SWAP
Imię: Kacper
Witam problem polega na tym że skuter przerywa przy przyspieszaniu, gdy już się wkręci na pewne obroty wydaje się ze nie przerywa.
Czasami przerywa do 30km/h i później jedzie ponad 80 licznikowe, czasem przerywa tak,że ciężko mu się rozpędzić.
Wymieniłem/zrobiłem już:
Cewkę zapłonową (co w żadnym stopniu nie zmieniło sytuacji)
Kabel WN bo miał przebicie (po wymianie na nowy jest to samo)
Wyczyściłem wtryskiwacze.


Jeżeli macie jakieś sugestie lub pomysły co może być,to bardzo by było miło gdybyście się nimi podzielili.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 maja 2017, 16:25 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 22:11
Posty: 21
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd: Piaggio NRG Mc3 PureJet
Kompresory w ditechach padają najczęściej tak jak u mnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2017, 15:09 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 10:29
Posty: 107
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Piaggio nrg mc3 180ccm 2t SWAP
Imię: Kacper
Podczas jazdy jak przekręcę kluczy na off i znowu na on to jest dobrze do momentu aż się zatrzymam :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2017, 16:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Może to głupie, ale spróbuj jeszcze zmienić świecę. Sprawdź jeszcze przewody ,które łączą się z ramą tzw. masa pojazdu




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2017, 14:20 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 10:29
Posty: 107
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Piaggio nrg mc3 180ccm 2t SWAP
Imię: Kacper
Piszę to bo może ktoś będzie miał podobny problem w swoim.


A więc tak, po nie całych 2 miesiącach jeżdżenia z tym przerywaniem w tym czasie wymieniłem z 3 razy świece bo padały, wymieniłem cewkę/cewkomoduł zapłonową/y co w żadnym stopniu nie poprawiło sytuacji/
Jeździłem nim,ale od pewnego czasu skuter umiał zgasnąć sam z siebie, podczas gaśnięcia 0 reakcji na manetkę gazu.Pewnego dnia jadę przejeżdżam przez próg zwalniający i skuter zgasł i juz nie chciał odpalić.Zapchałem go do domu przełączyłem w tryb diagnozy i wykazało błąd nr 17 (Za wysokie obroty silnika podczas ruszania, z tego co znalazłem na innym forum).Przy próbie odpalania usłyszałem, że pompa jakoś dziwnie pracuje przerywa lub w ogóle się nie załącza, po wymianie jak ręką odjął.
Ja akurat miałem szczęście i moduł(co okazało się że nie potrzebnie) i pompę paliwa kupiłem za raptem 100zł, gdzie na allegro za 1 część wołają po: moduł jeżeli jest 100-150 i pompa nawet 200 zł więc współczuje tobie jeżeli to czytasz i masz takie same objawy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2017, 9:15 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 22:11
Posty: 21
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd: Piaggio NRG Mc3 PureJet
Ja sprzedałem cały komplet wtrysku czyli pompka 2 wtryski przepustnica wszystko sprawne za 150 zł nich się chłopak cieszy jazdą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy