Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2017, 0:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
P/G mam....wierzę przecież. Może tak być że się dusi spalinami, nie nadąża opróżniać itp. Dużo by dało porównanie kątów z poprzednim cylkiem chociażby.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 kwie 2017, 12:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po niedzieli może coś kupię (jak będzie co) to wtedy porównam wielkość i wysokość okien.

Jako, że mam teraz długi weekend to zabrałem się do pracy, przy tym nieszczęsnym zestawie. Między czasie kupiłem kolejny (tragiczny) zestaw "Racing Bee", jakość wykonania tragedia, pierścienie tłokowe wyklepane z jakiegoś gunwa (po założeniu zostały rozwarte, połamałem je testowo), dodatkowo nie wchodzą w gniazda na tłoku (przestroga dla innych).Działam dalej na poprzednim zestawie. Dla porównania przemierzyłem inny zestaw pierścieni tłokowych i też nie ma możliwości ich założenia. Obecnie doprowadziłem gaźnik do całkowitej serii i są pozytywne efekty (nie ma muła na starcie). Szkoda, że gwint gniazda świecy zapłonowej wyrobił się w starej głowicy. Zauważyłem również, że wysokość okna wydechowego ma różnicę około 1.5mm :shock: Nie jestem w stanie porównywać danych zestawów, bo były różnej pojemności. To tylko przykład z serii, na której były dużo większe osiągi. Do tego tłok nie posiadał okien. Ten obecny posiada. Szybsze napełnianie 360* to chyba w jakimś racingu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 13:41 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
czytając to żyła wywala , chyba gorszego szajsu nie da się importować cała Azja jeżdzi na nie markowych częściach wożą całe rodziny i pół dobytku i dają radę u nich to chodzi , lepsze części były za PRL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2017, 19:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Najlepsze jest to, że coś ma pasować, a nie pasuje :D Pytałem w różnych sklepach o zestaw, a do wyboru jest taki do 100zł i powyżej 500zł. Nic pośrednio. Na tym nie przestanę. Ogólnie to chciałbym tego, co może sobie kupić Azja i też jeździć...

Dnia wczorajszego rozwiązał się problem braku mocy. Po dojechaniu do pracy pękły pierścienie na wolnych obrotach i zablokowało silnik :shock: Przebieg 1177,5km.
Założyłem ten kit racing bee 50cc, w którym pierścienie tłokowe nie chciały wejść w gniazda, po przedstawieniu sytuacji sprzedawcy dobrał mi pasujące i uszczelkę pod wydech dostałem gratis w ramach rekompensaty hehe. W porównaniu z tym poprzednim "cylindrem" to jak przesiadka z serii na klasę sport, natychmiastowa reakcja na manetkę, jak na tak źle wykonany cylinder to jest dla mnie szok. Minimalne dodanie gazu i mam 30km/h, gdzie w poprzednim zestawie to była maksymalna prędkość przez pierwsze kilkaset km. Po wielokrotnej regulacji gaźnika udało mi się zejść ze spalania 15l/100km (tak, tyle palił przy 50cc) na około 4-4.5l/100km i przepisowej prędkości 45km/h przy obrotach 6000rpm. To była maksymalna prędkość tego cylindra na prostej drodze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2017, 19:34 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
No i po kłopocie , tylko teraz nie szalej bo na mandaty nie wyrobisz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2017, 20:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Haaahahaha to najmniejszy problem, boję się, że na tym zestawie przekroczę prędkość światła i przeniosę się w czasie :D A tak na poważnie to zwykłe porównanie co można spierdzielić na etapie produkcji. Tak się zastanawiam, czy wpierw pękły pierścienie, czy dolny zahaczył o okno dolotowe (miałem taki przypadek). Najlepsze jest to, że stało się to w trakcie stawiania koszmara na stopkę centralną. Od długiego czasu szukam fachowca w swojej okolicy, co robi szlify cylindrów. Mam coś na oku tylko tam bardziej regenerują silniki od maszyn rolniczych, a to nie te pojemności i nie 2T.
Najchętniej kupiłbym kit, który był kiedyś stosowany seryjnie w skuterach, a "marka" jego to 3XY00. Obecnie nie do kupienia w Polsce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2017, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Pytanko zadam tutaj.... jak zwiekszyć przepustowość filtra powietrza? W moim keeway na cyl 70 z dyszą 72nie ciągnie tak łądnie a jak zrobie szczelnikę z filtra do Gażnika to wkręca się jak głupi.
Wczesniej miałem dyszą 60 jest w miare ok ale świeca ciemna. Gażnik dellorto 17.5




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2017, 17:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ja u siebie rozwierciłem to gumowe kolanko. Można też ponawiercać otwory w obudowie i w razie czego zbędne zaślepić np. taśmą ale to takie trochę druciarstwo. Ewentualnie całkiem wyjąć to kolanko i spróbować jak będzie reagował silnik, oczywiście potrzebna będzie zmiana dawki paliwa lub wymiana dyszy głównej na odrobinę większą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2017, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Zaraz wiercę otwór w obudowie. Mieloch ma nawet króćce Malosi so takiego zainstalowania. Chciałabym żeby to na dyszy 72 chodziło. Mam jeszcze jedna dysze na oko większa niż 60 sprawdzałem drucikiem o6 z migomatu ze mniejsza niż 72 wiec może to 65:)

-- 29 cze 2017, 20:22 --

Życie zaczyna się po 40 :) witam w klubie
Skuter odblokowany. Wyciągnąłem zwezke z krocca ssania i zamontowałem drugi dodatkowy. I teraz jest rak jak powinno być Zbiera się nie czyetotaktuje świecą książkowa kawa z mlekiem. Jak się dotrze to zacznę midzićz napędem
Pozdro




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2017, 17:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
No do czterdziechy to mi brakuje jeszcze lata świetlne (przynajmniej tak się pocieszam :D ). Gratuluję zapału i rozsądnego podejścia (bez młotka i przecinaka haha), od siebie dodam, że na docierce ustawiam troszkę bogatszą mieszankę w benzynę, kolor elektrod świecy coś w kolorze czekolady. Tym bardziej, że mamy lato i niech tłok troszkę mniej cierpi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy