Dzisiaj jest 29 mar 2024, 2:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2017, 7:07 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
Cześć. Mam pewien problem. Gdy dam w [cenzura] i wcisnę sprzęgło to wolne obroty stają na 3000 RPM. To samo dzieje się po odpaleniu silnika(wtedy jest git, wolne na poziomie 1800), ale gdy przekręcę manetkę o pół centymetra, nawet może i to nie to znowu zaczyna się to co po przegazowaniu - obroty stają na 3000. Przed remontem silnika było to samo(uszczelniacze, wał, cylek, membrana, nowe kartery rozwiercone pod większy cylinder) Świeca kawa z mlekiem o jeden odcień ciemniejsza ponieważ jeszcze docieram. Dysza 105, gaźnik PHBG 21, AM6. Co może być problemem?


Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, 7:07 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 maja 2017, 8:42 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
regulacja gaźnika




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2017, 17:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przemo199809 pisze:
regulacja gaźnika

X2
Kwestia jeszcze jaki masz filtr powietrza. Jeżeli po przejechaniu danego odcinka nie schodzi na wolne obroty lub schodzi ale długo to gaźnik podaje za dużo paliwa, które gromadzi się w skrzyni korbowej, stąd wysokie obroty. Wspomniałem o filtrze powietrza, otóż jak masz seryjny to przy tym gaźniku i dyszy głównej 105 będzie na bank podawał za dużo beny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2017, 22:31 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
Mam seryjny filtr. Przed remontem była dysza 90, ale teraz wymieniłem wydech na mocniejszy i dopasowałem kartery do cylindrów. Na 1 biegu widać, że trochę go zalewa, ale powyżej 2 biegu już idzie normalnie. Śruba od mieszanki na gaźniku jest odkręcona 0.25 obrotu od maksymalnego dokręcenia, ponieważ dopiero tutaj jest kolor kawy z mlekiem. Spróbuję dać dyszę 100, zobaczymy co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy