Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 17:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2017, 20:33 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam od dłuzszego czasu mam problem z brakiem ładowania skutera i brak stopu kierunkow tylko działa przód
no i tak wkoncu ogarnalem wszystko sciagacz itp dzis odkrecilem i przerazilem sie pod sama pokrywa bylo 1 cm syfu piachu ziemi ze smarem wiec oczyscilem jako tako poznie jzajrzalem pod magneto to na magnesach kazdej cewki byl syf syf syf nie bylo widac magnesu nic kompletnie a jak odkrylem to byla rdza na magnesach wiec przeszlifowalem tak samo jak i impulsator ( i tak jeszcze rdza zostala ) na magnecie w srodku tak samo piach w cholere tez wyczyscilem i z zewnatrz magnesik przeszlifowalem.I co ? sprawdzilem iskre na kablu o wydech z odleglosci i na moje oko ok 3,4 cm od wydechu iskra jest idealna jasna i przedewszystkim z 4 cm od metalu wiec moim zdaniem idealna a ładowania nie ma.Waham sie caly czas nad kupnem nowego iskrownika prosze o pomoc bo nie mam pojecia czy jeszcze raz zdjac i jeszcze te pozostalosci zeszlifowac czy kupic nowy iskrownik czy co prosze o pomoc!




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 maja 2017, 8:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności sprawdź regulator napięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2017, 15:24 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Właśnie ide to sprawdzić aczkolwiek kupowany nie dawno ale też już rzucam na niego podejrzenie!
Biore sie do roboty i napisze jak skoncze czy cos odkryłem :)

-- 21 maja 2017, 16:24 --

Takze podlaczylem miernik pod kable od akumulatora na odpalonym silniku i na jednym pokazywal 12,30 ,12,40 czasem na poczatku 15,16
A na drugim mierniku ( takim samym modelu) 19 na poczatku a pozniej rowno 13,4 a gdy kllikalem na klakson to do 3 lub 6 v
patrząc na miernik w akumulatorze mialem 12,07 v naladowania po przejechaniu 9,10 km miałem 12,08v wiec nie wiem czy to chodzi poprawnie aczkolwiek pozniej dotknalem regulatora napiecia i był ciepły.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2017, 16:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Regulator napięcia nie powinien podawać więcej niż 14.4V przy podkręconej manetce. Ważne abyś mierzył z nastawem na prąd stały. Jeżeli regulator sieje napięciami to zniszczy Ci akumulator, a napięcie w pełni naładowanego aku to lekko ponad 13V.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2017, 16:40 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Na jaki ustawiasz przy pomiarach?
Znaczy skakało na poczatku a pozniej stalo trzymalo na jednym 12,4 a na drugim 13,3
ale co jak na poczatku na aku mialem 12,07v a po 9 km jazdy ok 12,08v




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2017, 17:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Regulator napięcia prostuje prąd, wiec nastawiaj na prąd stały i wartość 20V. Na wolnych obrotach powinien pokazywać od 12V w górę, a przy większych obrotach swoją maksymalną wartość 14.4V. Z regulatorem napięcia miałem podobny problem, a to że byłem nauczony jeszcze na mechanicznych to mnie to przerosło co stosuje się dzisiaj :D No ale od tego są fora i różnej maści źródła w necie.
Co do samego akumulatora to naładuj go ładowarką, bo może sama bateryjkę masz już udupioną i nic z tym nie zrobisz. Ja przez swoją niewiedzę zniszczyłem kilka żelówek, więc obchodzenie się z nimi mam wykute na stałe w umyśle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2017, 16:36 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Bateria chyba jest dobra bo dlugo wytrzymuje aczkolwiek jak juz wyczyscilem ten iskrownik to juz nie ma prawa sie rozladować,sprawdze ten regulator a mam jeszcze pytanie mianowicie ostatnio
wyjechalem rano z domu i przez pare chwilek zapiszczal pasek i tak mialem 2 sytuacje.Czy czas go wymienic?
Bo wydaje mi sie ze tak ale co o tym sadzisz?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2017, 16:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Najlepiej zmierz jego szerokość i będziesz wiedział, czy zmieniać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2017, 20:15 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ok dzieki
A co do regulatora to najlepiej go odpiac na chwile podczac pomiaru hm?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2017, 21:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak go odepniesz to nie masz ładowania. Zrozum, że regulator napięcia jest konieczny, bo kierunki, klakson, stop i większość czujników masz z akumulatora. Nie masz ładowania to będą problemy z zasilaniem tego co wymieniłem. Z prądnicy masz prąd przemienny i niczym nie stabilizowany, zadaniem regulatora jest wyprostować prąd ładowania akumulatora i zabezpieczenie napięciowe, by go nie ugotować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2017, 16:21 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
To jak go sprawdzic jak nie mam drugiego ? znaczy mam ale tego uszkodzonego

-- 06 cze 2017, 15:09 --

Takze wymieniłem dziś iskrownik by tamten był wadliwy chyba bo jakiś drucik zwisał tam no ale mówie nowy załozyłem ustawiłem magneto umyłem nowe uszczelki wszyskto odpalil ładnie ale odkreciłem akumulator i znów nie było kierunków ale tym razem gorzej bo i świateł przednich nie ma...Prosze o pomoc

-- 06 cze 2017, 17:21 --

Może to faktycznie regulator ale na starym iskrowniku paliły przednie światła a tu nowy swiezutki i nic ale sprawdze regulator jakoś




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2017, 17:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kup dedykowany regulator, a najlepiej w sklepie stacjonarnym, bo zawsze możesz zwrócić po okazaniu paragonu. Ja w ten sposób staram się robić i przestałem patrzeć na to, że jest droższe coś do danego model, kupuję, zakładam i ma działać. Nerwów sobie nie dokupisz tylko je tracisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 16:10 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
naprawiłem mianowicie na iskrowniku była inna numeracja kabli na kostce a w skuterze na kostce inna i juz pozamieniałem i swiatla wrocily zamieniłem też nowy regulator na stary i ładowanie wrociło więc temat do zamknięcia ;)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 18:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Chwała Ci za to. Zdrowia życzę!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 19:12 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Wzajemnie :)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy