Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 15:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: GTB Retro
Post: 04 cze 2017, 17:15 
*

Rejestracja: 04 cze 2017, 15:55
Posty: 3
Pojazd: 139QMB GY6
Czołem rodacy, jestem za granią a właściwie to w Holandii, kupiłem chinola 139QMB GY6 i zacząłem się bawić w "tuning".

Cylinder+głowica+tłok Naraku 90cc V2 kit z większymi zaworami:
Obrazek

Wałek rozrządu Nokkenas NCY - Racing T2 - 80 / 90 cc:
Obrazek

Wariator Naraku High Speed V.2 z rolkami 6g:
Obrazek

Gaźnik Naraku - 24 mm:
Obrazek

Sprężyna sprzęgła niebieska Polini:
Obrazek

Sprężynki sprzęgła Malossi żółte:
Obrazek


Teraz pytania:

-Co jeszcze mogę zupgradeować ?
-Po zmzianie gaźnika na naraku skuter idzie max 50km/h powyżej dławi się i szarpie (org dysza 102)
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: GTB Retro
Post: 04 cze 2017, 19:04 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 73
Pojazd: Romet
Dysza 102 jest w gaźniku do silników 125ccm, do 90ccm może być za duża spróbuj wymienić na mniejszą może 85, przerabiałem ten temat z swoim skuterem.

przeczytaj moje mój wpis na tym forum.

ja wymieniając z 125ccm na 150 profilaktycznie wymieniłem dyszę oryginalną 107 na 120 uznałem, że większa pojemność musi być większa dysza, okazało się, że byłem w błędzie, skuter więcej jak 60km nie pojechał dusił się, jakby brakowało paliwa zmieniałem dalej na 130 i 140 było jeszcze gorzej, ostatecznie na próbę założyłem ponownie 107 skuter zmienił się nie do poznania wszystko wróciło do normy oczywiście filtr mam seryjny, jak się okazuje nie zawsze trzeba zmieniać dyszę, wniosek taki, że ten sam gaźnik działa dobrze przy różnych pojemnościach oczywiście w pewnym zakresie.


Ostatnio zmieniony 22 lis 2017, 23:33 przez Bobi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: GTB Retro
Post: 04 cze 2017, 20:25 
*

Rejestracja: 04 cze 2017, 15:55
Posty: 3
Pojazd: 139QMB GY6
W seryjnym gaźniku 16 lub 18mm miałem dyszę 98/100 i śmigał perfecto wsadziłem 105 i zaczął mulić bo za mało powietrza za dużo paliwa. dysza 85 do gaź 24mm ?? nawet nie wiem czy takie produują, chyba nadspawane homemade potem nawiert. Ten Naraku jest od 85ccm do 180ccm więc idę wsadzić 110mm, sprawdzę świecę, wydaje mi się, że mieszanka zbyt uboga w paliwo dlatego takie efekty.


//EDIT w Holandii są cieżko dostępne mniejsze M5 od 100 w dół zamówię z niemiec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: GTB Retro
Post: 04 cze 2017, 21:08 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 73
Pojazd: Romet
Sorry, z dyszą 85 dałem przykład, nie sugeruj się że gaźnik jest od 85-180 musisz dyszę dopasować indywidualnie do silnika a szczególnie do ilości powietrza jaką dostaje, ja przy 150ccm mam dyszę 107 i to wystarcza powyżej 110 już nie jest tak pięknie, patrząc na zdjęcie gaźniki mamy identyczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: GTB Retro
Post: 05 cze 2017, 20:36 
*

Rejestracja: 04 cze 2017, 15:55
Posty: 3
Pojazd: 139QMB GY6
Wsadziłem 110 potem 100, chodzi jak wcześniej, czyi 60 km/h "bruu" znowu do 60 "bruu" i tak w kółko jak by jakieś odcięcie było, ale moduł odblokowany na starym gaziorze spokojnie szzedł 70-80 na 6g rolkach zbiera się ładnie na dyszy 100. No ale co, głowica pod 24mm, kruciec też to i gazior musi być. Miał ktoś coś podobnie?



EDIT// Wsadziłem seryjny gaźnik z dyszą 100 i lata jak marzenie tylko wiadomo, 16mm za mało do 90ccm. Nawet otwór w głowicy jest na 24mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy