Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2017, 17:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Marcino pisze:
Odpowiedz z cytatem

Mam podobnie odkąd zrobiłem sobie małe zwarcie na instalacji, niby nic się nie spaliło ale mam podobny objaw. Z pierścieniami się jeszcze wstrzymaj, jeżeli jeździ i odpala bez problemów.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 maja 2017, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Pali od strzała. Kask muszę kupić bo jak tu jeździć.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2017, 15:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na tym nie oszczędzaj ale też nie ma co szaleć i wybulić 700-1300zł. :D Te co kosztują w okolicach 100zł to omijaj szerokim łukiem, nie dość, że śmierdzą jakby się paliła fabryka wykładzin to ich "solidność" jest taka, że jeden rozłupałem w rękach. Z chinoli polecam markę THH, wygodny, solidnie wykonany, dobrze wyglądają no i cena przystępna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2017, 22:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Oki. A słynne Tornado? Taki miałem kiedyś. Dziś po jeździe miałem czarny olej na kocówce tłumika .... co jest? Nie spala? Za dużo oleju? Za bogato?




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2017, 7:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przyzwoite kaski. Z tym olejem to tak już jest, taki urok 2T. Niewielkie ilości zawsze pozostaną na dyfuzorze, czy będzie wychodził na łączeniu silencera. Można to zjawisko zminimalizować stosując dobrej jakości olej i w rozsądnych dawkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2017, 8:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Gummma pisze:
Można to zjawisko zminimalizować stosując dobrej jakości olej i w rozsądnych dawkach.

Muszę się rozejrzeć i podpytać gdzie kupić dobry olej w rozsądnych pieniądzach.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2017, 17:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Marcino pisze:
dobry olej w rozsądnych pieniądzach.


Wymieniłeś dwa typy olejów. Nie ma dobrych i w rozsądnych pieniądzach :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2017, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Oki. To powiem tak dobry ale żeby nie przepłacać jak nie odczuje różnicy. Tego Elfa spróbuje.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2017, 18:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie miałem styczności z olejami elf do 2T. Raczej ufam marce, która pierwsza opracowała olej półsyntetyczny i w pełni syntetyczny. Dużo jeździłem na Mobile 1 Semi ale albo ostatnio zacząłem trafiać na podrabiany albo się po prostu spierdzielił. Nie mam zamiaru zdejmować cylka co kilkaset km, by czyścić go z nagaru, zmniejszone okno wydechowe to mniejsze osiągi, wole dopłacić 20zł więcej za litr. Gdybym miał na to czas to może podchodziłbym do tego tematu całkowicie inaczej, bo nie jestem mechanikiem pojazdowym, więc wiesz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2017, 11:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Jak zimny to słabo chodzi, a jak się rozgrzeje to petarda. Przypuszczam ze coś ze ssaniem jest nie tak i albo nie daje w ogóle, albo wręcza zalewa mi go bo na zimnym nie chce się dobrze wkrecać. Nie mówie ze tak od razu po odpaleniu go pałować ale wiadmo o co chodzi.

A tak w ogóle to zrobiłem przeglad i zerejestrowałem dziada.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2017, 18:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Marcino pisze:
A tak w ogóle to zrobiłem przeglad i zerejestrowałem dziada.


To podstawa, tym bardziej, że za rok wchodzą jakieś ciotowate przepisy dotyczące silników 2T w jednośladach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 22:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
W zasadzie to powinienem założyć topic o moim piździku:)
Dziś przyszedł gaźnik Dellorto PHVA 17.5. Pierwsze co to musiałem mu dorobić króciec do podciśnienia kranika bo ten gaźnik chodził w Piaggio nrg power, hiper 2 z cylkiem mallosi mhr 70. Podciśnienie przełożyłem ze starego niekompletnego Dellorto 12 po upszednim wybiciu zaślepki. Druga rzecz to nie miałem śruby od linki, ale uzyłem kolanka od starego dellorto które musiłem skrócić i przegwintować na M6x0.75 bo taką śrubę mam na lince. Kolanko wkreciłem w plastikową pokrywę gaźnika.
Gażnik przeczyściłem łącznie z króćcem od oleju mieszanki.
Po założeniu słabo się wkręcał na wysokich obrotach jakby gasł. Zmieniłem położenie iglicy z ubogiej na środek i nic to nie pomagało. Zadne regulacje nie pomagały.
Otworzyłem go no i dysza 80.... znalazłem w moim chińskim gażniku dysze 50, w mikuni 72, a w kolejnym niekompletnym Dellorto 17.5 dysze 85. Postanowiłem załozyć 50 z chinczyka (gwint pasował) bo to nawet chodziło na tym chinolu a problem miałem na zimmnym silniku- ssanie. Czy ta dysza 50 może zostać? czy kupić 60/65 lub spróbować tej 72 z Mikuni? O dziwo na tej 50 dyszy całkiem łądnie to jeździ. Trzyma ładnie obroty, przyspiesza od dołu, no i na seryjnych gratach (tak myśle bo ja nic nie zmieniałem w napędzie) jedynie chyba moduł odblokowany mam, zrobiłem jazdę próbną no i zabrakło licznika.... nie ma tego przymulenia przy 35km/h. Jak wskazówka jest poza 80km/h to ile to jest w rzeczywistości? Jak liczniki sa skalowane i ile oszukują?
W garażu na weekend czeka nowy napęd do testów, wariator Mallosi+rolki + sprężyna biała. W zapasach części mam jeszcze żółta, i jakieś żółte sprężynki do sprzęgła, ale tego raczej nie będę zakładał.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 21:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z tą dyszą 50 to uważaj. Wszystko będzie ładnie chodziło tylko jak elektrody świecy zapłonowej będą rude to zarzniesz panie kit. Sam lawirowałem na tej granicy i teraz mi szkoda, bo kopyto było [cenzura] ale przytarcia i końcowe zatarcie mi się stało. Nie polecam. Przy tym gaźniku celowałbym od 60-62 do 70 max. Gwint jest dosyć popularny, bo M6 i dostępność dyszy ogromna nawet w sklepach stacjonarnych. Co do dorobionego podciśnienia to wszystko jest ok, byle było szczelne. Do samych liczników (prędkościomierzy) to się nie wypowiem, bo nawet w samochodach przekłamują o 5-7km/h. Przez to mamy te 10-15km/h "zapasu" na fotoradziach :D Mam licznik elektroniczny i wg GPS ładnie pokazuje prędkość tak do 50km/h, a później to już cyrki rzędu 15-30km/h. Najlepsza opcja to GPS.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2017, 21:41 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2017, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
W sumie myślałem ze poprostu będzie mniejsza dawka i mniej mocy. Ale zmienię na 60. Dzięki




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2017, 14:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Będzie mniejsza dawka, małe spalanie, moc bardziej odczuwalna tylko temperatura pracy silnika zabójcza. Możesz nie wierzyć ale takie coś potrafi wypalić dziurę w denku tłoka, o zatarciu już nie wspomnę. Dodam jeszcze, że jak samodzielnie robisz mieszankę to i smarowanie wtedy ubogie, więc zatarcie z przegrzaniem gwarantowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2017, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Uruchomiłem pompkę do oleju. Smarowanie powinno być ok. Ale narazie przejechane może z 5 km. Zakupie jutro większa dysze albo sprubuje ta z Mikuni 72.
Pozdrawiam.

-- 28 cze 2017, 22:46 --

Co mam zrobić kiedy odchyle filtr powietrza z gaźnika to wkręca się jak głupi a tak to go muli?? Na dyszy 60 jeszcze daje rady z dellorto 17.5 ale jak dałem 72 to widocznie brakuje powietrza

-- 29 cze 2017, 20:25 --

Skuter odblokowany. Wyciągnąłem zwezke z krocca ssania w filtrze i zamontowałem drugi dodatkowy krociec w obudowie. I teraz jest tak jak powinno być Zbiera się nie czyetotaktuje świecą książkowa kawa z mlekiem. Jak się dotrze to zacznę modzic napędem bo leży i czeka.
Pozdro

-- 29 cze 2017, 20:26 --

Obrazek

Obrazek




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy