Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 15:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 cze 2017, 19:36 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 11:45
Posty: 29
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Witam. Mam Aeroxa w LC. 2 lata temu był robiony szlif oryginalnego cylindra do ok. 55ccm. Kilka dni temu skuter wypluł pierścienie i zarysował cylinder. Jaka mogłabyć najbardziej prawdopodobna przyczyna? Dodam jeszcze że od nowości olej dozowany ze zbiorniczka.
Niedawno jak jeszcze chodził po przejechaniu kilku km i zgaszeniu silnika dochodziły do mnie jakieś niepokojące dźwięki z okolic cylindra które po około 3 minutach przestawały i tak za każdym razem. (dźwięk na podobe odbijania się jakiegoś kawałka metalu w zamkniętym plastikowym kubku). Niedawno znajomy dospawał mi urwane ucho przy cylindrze a wcześniej przy szlifowaniu ucha uszkodziłem wężyk od oleju po czym spuściłem olej, w miejsce uszkodzenia dałem grubszy wężyk do którego ciasno wchodził ten mniejszy który uszkodziłem. Wlałem olej i wszystko było ok. Nic nie ciekło. Chodził jak zawsze a tu nagle taki przypadek. Czy spawanie mogłoby wywołać takie skutki? Czy może raczej to przez krótszą żywotność cylindrów po szlifie? Kwestia z olejem raczej odpada skoro po ponownym wlaniu nic nie ciekło.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy