Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2017, 16:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Tak jak w tytule, nie trzyma obrotów regulacja nic nie daje po odpuszczeniu manetki jeszcze chwilę chodzi na wysokich obrotach, najgrzej przy starcie przerywa jak się wkręci to tylko jest słyszany dziwny dźwięk ze strony wariatora. Czy moze być to wina za bogatej mieszanki oleju bo zajechalem na stacje i zapomniałem miarki lałem na oko na miarkę z butelki oleju chyba na 4 litry nalałem 180 ml chyba, rozkręcane Magneto sprawdzone lewe powietrze nowa świeca filtr powietrza wyczyszczony tak samo jak gaźnik pod głowicą pęknięta była uszczelka która została wymieniona nic nie dało jeszcze sprawdzę jak rozrzedze paliwo tylko narazie nie mam jak, dodam że cylinder i tlok cały mokry w oleju nagaru 2mm z wydechu pluje olejem i chyba sam sobie odpowiedziałem na pytanie ale czekam na sugestie

-- 23 cze 2017, 7:09 --

Niestety to nie wina mieszanki najgorsze jest to że to się dzieje czasami raz normalnie raz brzęczenie i przerywanie nie wiem co robic

-- 02 lip 2017, 17:37 --

Tydzień głowienia się i zastanawiania, pół silnika rozebrałem wszystko było ok, no to teraz elektryka cewka świeca moduł... i tu jest zagwostka i to wielka, cewke i świece sprawdziłem ale modułu nie ma jak i strzeliłem że to może jednak on, bo był u mechanika jakiś mieś. temu z podobnymi problemami i był wymieniany na chiński kupiłem nowy... chiński znowu przyszedł kurier z niecierpliwieniem podłączam nowy moduł cdi, i huk jeszcze gorzej niż było ze starym jeszcze raz sprawdzam wymieniam świecę na nową po raz drugi, i od kopa odpalił jakgdyby nigdy nic, z ciekawości czy to tylko świeca była felerna podłączam stary moduł i nie działa ale jak to mogło się stać że na raz padła świeca i moduł może jakieś zwarcie tamta robiła, jak narazie chodzi myśle o kupnie markowego modułu bo długo nie pojeżdze.

Pozdrawiam




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lip 2017, 23:08 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nerve pisze:
o kupnie markowego modułu bo długo nie pojeżdze


To chyba będzie najlepsze rozwiązanie. Spróbuj poszukać oryginalnego używanego ,będzie zawsze taniej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy