Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 3:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lip 2017, 9:11 
*

Rejestracja: 10 lip 2017, 8:56
Posty: 3
Pojazd: APE50
Witam, mam APE 50 2T 1999, kupiłem rok temu i wszystko pracowało ok. Wszystko oryginał. Od 2 tygodnie stracił moc. Regulowany był gaźnik, wymieniona świeca, kabel wysokiego napięcia, cewkomoduł. Na zimnym silniku wchodzi na obroty, i jak się zagrzeje przestaje wchodzić na obroty. Jeździ się jak dieslem maks 15 km/h, na niskich obrotach, jak tylko dodaję gazu zaczyna jakby "klepać" i traci moc, nie przyspiesza. Zmniejszam trochę gaz i jakoś jedzie, ale te 10-15 km/h to za mało.
Odpala też trochę trudno- za 3-4 razem.
Świeca jest mokra.

Zmierzyłem ciśnienie na tłoku, jest 6,2 bar- czas już na remont?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lip 2017, 18:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
6.2bar to nie jest jeszcze najgorzej. Przy dużo mniejszej kompresji dało się jeździć chociaż te 40km/h. Mokra świeca to problem z przepalaniem paliwa, najczęściej jest to przyczyna zapłonu. Przeglądnij wszystko od A do Z, nie obejdzie się bez ściągnięcia magneta. Możesz się też przyglądnąć ssaniu (jak masz automatyczne i padło to zalewa silnik). Pomiar kompresji robimy na zimnym i ciepłym silniku przy w pełni otwartej przepustnicy. Może to też być zapchany syfem gaźnik, na zimnym dostaje paliwo ze ssania, a później kupa. Takie sprawy warto co jakiś czas ogarniać i w pierwszej kolejności zaglądnąłbym do filtra powietrza, jak znajdziesz w nim piasek to wydzieraj gaźnik, rozbebeszaj na części pierwsze do tego popryskaj jego korpus jakimś środkiem czyszczącym przeznaczonym do tego celu, a następnie przedmuchaj kompresorem z odpowiednią końcówka (do przedmuchiwania rzecz jasna). Jeżeli nie masz dostępu do kompresora to zawsze możesz kupić sprężone powietrze w puszce ale moim zdaniem się nie opłaca, bo to około 30zł, a za tą cenę mam dwie puchy czyścika do gaziorów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2017, 12:55 
*

Rejestracja: 10 lip 2017, 8:56
Posty: 3
Pojazd: APE50
Gummma pisze:
6.2bar to nie jest jeszcze najgorzej. Przy dużo mniejszej kompresji dało się jeździć chociaż te 40km/h. Mokra świeca to problem z przepalaniem paliwa, najczęściej jest to przyczyna zapłonu. Przeglądnij wszystko od A do Z, nie obejdzie się bez ściągnięcia magneta. Możesz się też przyglądnąć ssaniu (jak masz automatyczne i padło to zalewa silnik). Pomiar kompresji robimy na zimnym i ciepłym silniku przy w pełni otwartej przepustnicy. Może to też być zapchany syfem gaźnik, na zimnym dostaje paliwo ze ssania, a później kupa. Takie sprawy warto co jakiś czas ogarniać i w pierwszej kolejności zaglądnąłbym do filtra powietrza, jak znajdziesz w nim piasek to wydzieraj gaźnik, rozbebeszaj na części pierwsze do tego popryskaj jego korpus jakimś środkiem czyszczącym przeznaczonym do tego celu, a następnie przedmuchaj kompresorem z odpowiednią końcówka (do przedmuchiwania rzecz jasna). Jeżeli nie masz dostępu do kompresora to zawsze możesz kupić sprężone powietrze w puszce ale moim zdaniem się nie opłaca, bo to około 30zł, a za tą cenę mam dwie puchy czyścika do gaziorów.


Ssanie mam ręczne, sprawdzę wszystko jeszcze raz, przedmucham kompresorem i zobaczymy.

-- 11 lip 2017, 13:55 --

Czy za duża ilość oleju w paliwie może powodować takie atrakcje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2017, 17:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
grzesiek_3000 pisze:
Czy za duża ilość oleju w paliwie może powodować takie atrakcje?


I to jakie. Jeżeli mieszankę robisz sam to 20ml oleju na 1l benzyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2017, 7:02 
*

Rejestracja: 10 lip 2017, 8:56
Posty: 3
Pojazd: APE50
Tam jest dozownik i to mnie trochę zastanawia, że może tu też tkwić problem. Dozownik się jakoś reguluje?

-- 14 lip 2017, 8:02 --

Temat rozwiązany- uszczelka pod cylindrem wydmuchana. Zamontowałem nową i wszystko gra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy