Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 8:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lip 2017, 18:44 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Ostatnio dostałem do naprawy skuter od kumpla-chinol 4t Rometa na kołach 10
Znajomy kupił go jakiegoś znajomego z objawem źle ustawionego rozrządu


Swój wzrok skierowałem na tą przypadłość-ustawiłem rozrząd i zawory,nie pomogło
Próbowałem regulacji gaziora-nie pomogło
Zajrzałem do tłoka i cylindra i okazało się że pierścienie cieniutkie więc brak kompresji

Założyłem swój cylek i tłok 50mm i lipa
Założyłem swój gazior BT i odpalił ale urwało pasek-kupiłem nowy taki sam wymiarowo do skuterów na kołach 10

Założyłem pasek i odpal-spoko odpalił,podregulowałem gazior,wbił się na wysokie obroty myślę jest dobrze...po chwili chodzi na wolnych obrotach dobrze ale po gwałtownym jak i powolnym ruchu manetką dusi się-myślę gazior do regulacji więc próbuje ale nie daje to rezultatu,odpala dobrze ale nie wbija się na wysokie obroty

Myślę sobie sprawdzę napęd bo może wariator się popsuł albo sprzęgło kończy swój żywot...sprawdzam wario trochę zuzyte ale w miarę ok.(zmieniłem ślizgi na nowe),potem siłuje się 3 godziny z odkręceniem dzwona(pierwsze zapewne odkręcenie)...już wcześniej zauważyłem iż dzwon się zacina wiec myślę rozbiorę przesmaruję i złożę.Tak zrobiłem i chodzi lekko

Dla pewności wariator i sprzęgło testuję w swoim skuterze i działa bez bezproblemowo
Tak samo testowałem swój wariator i sprzęgło z dzwonem w tym skuterze co go robię

Standardowo na początku odpalił i wbijał na obroty a potem znowu to samo

Następnie zajrzałem do zaworów które się przestawiły(za duże luzy) i ustawiłem na nowo 0.05 i 0.06 ale nie pomogło(ustawiam tak u siebie)

Świeca,cewka,moduł sprawdzone


Mi już pomysłów brak...chyba że tłok jest że założony ale nie wiem jakim cudem na początku wchodzi na obroty

BTW.

Setup z siga śmiga bezproblemowo a Airsal jest warty swojej ceny bo jak dotąd nie zrobiłem tylu km.co na nim

Sprzęgła nie szło wyregulować więc wróciłem do seryjnego-może powalczę z regulacją na wolnym czasie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2017, 11:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Killer85 pisze:
nie wiem jakim cudem na początku wchodzi na obroty

Killer85 pisze:
chodzi na wolnych obrotach dobrze ale po gwałtownym jak i powolnym ruchu manetką dusi się

Już to wskazuje na kłopoty z zasilaniem paliwem.
Po odpaleniu wbija na wysokie, bo ssanie pracuje. Gdy ssanie się zamknie, źle wyregulowany gaźnik nie podaje odpowiednio paliwa. Odkręcając manetkę, otwierasz przepustnicę motylkową dostarczając silnikowi dużo powietrza ale bez paliwa.
Przyjrzyj się gaźnikowi, zobacz jak pracuje przepustnica podciśnieniowa z membraną, czy się nie zacina, czy nie jest uszkodzona etc., bo ona chyba się nie podnosi gdy odkręcasz manetkę i z głównej dyszy nie dochodzi paliwo. Dużo powietrza + ilość paliwa tylko z dyszy wolnych obrotów = buuuuuuu..... :-(
To że ten gaźnik pracuje dobrze w jednym skuterze, nie znaczy że będzie ok w innym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2017, 20:15 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Sprawdzałem gaźnik 3 razy i wszystko jest ok.

Skoro w jednym skuterze działa prawidłowo a w drugim nie to co jest nie tak?

Ten gaźnik miałem u siebie w swoim skuterze i było ok.dlatego też dziwie się co jest nie tak

Zalewa go że nie wchodzi na obroty?

Założę jeszcze mu swój gaźnik z obecnego skutera bo może faktycznie coś się z tym gaziorem porobiło złego

Ewentualnie zatkany filtr paliwa




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy