Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2017, 11:54 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Witam ! Skuter strasznie kopcil na niebiesko , wiec kupilem caly nowy zestaw cylinder tlok glowica itd. Wszystko zmienione po rozgrzaniu skuterek dalej kopci i to dosyc mocno co moze byc przyczyna ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2017, 12:05 
*

Rejestracja: 25 lis 2016, 10:21
Posty: 13
Pojazd: Aprilla
3

Ostrzeżenia: 3
Może olej miesza się z paliwem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2017, 12:36 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
No ale w jaki sposob?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2017, 17:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kopcić kopceniem ,ale zobacz ,czy oleju ubywa bo być może nie. Na zimnym silniku wyjmujesz bagnet wycierasz ściereczką wkręcasz i wykręcasz sprawdzając poziom. Czasami może być para wodna ,która jest normalnym objawem szczególnie po nocy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2017, 17:13 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 18:13
Posty: 52
Pojazd: Romet 727
A nie trzeba przypadkiem dotrzeć zaworów w nowej głowicy? najpierw sprawdź czy przepuszczają jak tak to najlepiej dotrzeć zawory.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2017, 17:18 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Napewno to nie para wodna dodaje film zeby bylo lepiej widac o co chodzi .https://www.youtube.com/watch?v=OP-XzPK ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2017, 17:20 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli oleju nie ubywa nie ma powodów do martwienia się. Jeśli tak to jeszcze mogą być temu winne uszczelniacze zaworowe.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2017, 15:25 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Nowa głowica nowe uszczelniacze cylinder tlok pierscienie wszystko nowe ,glowica sprawdzana nie przepuszcza nawet po wlaniu benzyny wiec zawory ok .

-- 26 lip 2017, 16:25 --

Ktos cos ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2017, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Rozgrzej silnik na wolnych obrotach. Przyłóż otwartą dłoń do wylotu wydechu, dodaj lekko gazu i zobacz czy na dłoni pojawiają się czarne kropki. Jeśli tak - bierze olej i niedopalony wypluwa wydechem. A to oznacza szukanie przyczyny (pierścienie, zawory, uszczelniacze). Przed nasunięciem culindra na tłok, pierścienie dobrze ułożyłeś względem siebie i tłoka? Co 120° ?

Ja miałem przypadek, że: pierścienie ok, ustawione ok, zawory ok, szczelność ok, uszczelniacze ok a mimo wszystko brał olej. Powód? Luz w gnieździe zaworu wydechowego. Po wymianie głowicy i wstawieniu nowych uszczelniaczy i dotarciu zaworów (wydechowy z tytanu), problem znikł.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2017, 20:07 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Pewnie mogło by tak byc i masz racje ale tu byly zalozone dwa nowe komplety cylinder plus glowica jeden 50cc i drugi 80cc i na obu jest to samo sam juz nie mam pojecia co moze sie dziać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy