Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 8:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 paź 2015, 19:32 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Witajcie, czy ktoś już robił coś takiego, tzn. zamontował silnik z ZIPa II do ramy ZIPa I (oczywiście oba 50 2T) ??? Będzie pasował?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 paź 2015, 16:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
W ramę będzie pasować , ale ilość kabli w elektryce będzie się różnić :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 22:19 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
A jakie kable? co dokładnie? czy z silnika będzie wychodzić więcej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
Różni się zapłon w p 1 masz

Obrazek

w p2 taki :
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2015, 18:24 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
BALU wielkie dzięki, pewnie nie będzie łatwo, ale czy nie da się dograć instalacji z P2 do ramy P1 ??
Są na allegro te silnika, ale wolałbym założyć nowszy czyli p1 i przy tym nie ma różnicy w cenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2017, 22:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 2:08
Posty: 27
Lokalizacja: Nisko
Pojazd: Zip 2T 92'
Sory ze odkopuje temat ale mam ten sam problem będę wymieniał silnik w swoim Zipie z 92 roku ponieważ mam urwana szpilkę cylindra która urwała się równo z karterem a druga sprawa to to że poginęło mi masę części z niego (skuter stoi już 4 rok porozbierany :wink:), stąd pytanie czy uda się podłączyć to magneto do oryginalnego modułu zapłonowego czy może jest możliwość przerzucenia całego zapłonu z obecnego silnika (iskrownik, magneto) druga sprawa to koło i hamulec czy to będzie pasować. Dodam że silnik z roku 96. Wiem prościej było by założyć silnik taki jak był ale ceny praktycznie te same a i części do nowszego bardziej dostępne a same silniki w lepszym stanie :) .

-- 17 sie 2017, o 22:48 --

Mimo że nikt nie odpowiedział to i tak kupiłem silnik z ZIPa II :mrgreen: oczywiście elektrycznie nie pasuje ale udało mi się wszystko podłączyć i skuterek jeździ :D dla tych co chcą taką operacje wykonać to oczywiście jest to możliwe i po podłączeniu przynajmniej u mnie iskrownik został z nowszego typu ale podłączony jest pod moduł zapłonu starszego typu :) Osiagi bardzo dobre 80km/h jedzie po zdjęciu blokad lecz muszę wymienić dysze w gażniku jeszcze bo ma za mało paliwa i przy manetce w opór dławi się :< Lecz to szczegóły już :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy