Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2017, 15:29 
*

Rejestracja: 27 lip 2017, 14:03
Posty: 13
Pojazd: Aprilia sr racing
Polini speed control
Polini hi speed
Malossi multivar 2000
Stage 6 sport pro
Który z tych wariatorow będzie najlepszy do zwiększenia predkosci i przyspieszenia? Malossi ma rolki 7,2g to dobrze czy za duzo?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2017, 17:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To też zależy od reszty bebechów. Jak masz tłumik stg6 to bierz wario z tej firmy (co by później nie było płaczu z regulacją), natomiast Multivar jest dosyć elastyczny, tylko lubi cięższe rolki i wg. teorii spiskowych jest zły, bo nie da się go wyregulować. Oczywiście nie da się, bo jak ktoś pakuje do niego rolki o gramaturze 4-5g to jest problem. Powiem tak, przy wydechach niskoobrotowych szukaj rolek od 6.5 do 7.5g. Do Poliniaka nie podpowiem, bo nie używałem, nie używam i chyba nie będę używał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2017, 17:35 
*

Rejestracja: 27 lip 2017, 14:03
Posty: 13
Pojazd: Aprilia sr racing
Tłumik mam fabryczny bo nie mialem potrzeby wymieniac ale jakoś niebawem będę wymienial na wydech gianelli. Jaka jest roznica miedzy rolkami 5g i 7,2g? Jak wezme multivara do wydechu fabrycznego to będzie git? Poprawi przyspieszenie i vmax?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2017, 23:10 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Fabrycznie silniki p/g maja bardzo dobre wariatory. Trzymają stabilnie obroty, podczas przyspieszania.

Jedyne czego można się czepić w fabrycznym wariatorze, to to że nie polecisz więcej jak 100km/h.

Jeżeli wiesz, że twój silnik ma moc by spokojnie przekroczyć 100km/h, to inwestuj,

Jeżeli nie , to polecam zainwestować w coś innego.

np. dołożyć do lepszego tłumika, i na części do regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2017, 18:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
sikormen94 pisze:
Jeżeli nie , to polecam zainwestować w coś innego.

np. dołożyć do lepszego tłumika, i na części do regulacji.


I od tego bym zaczął. Największym błędem jest rozbabrać sobie napęd, przed wymianą komina w 2T. Nie istnieją magiczne paski, rolki, sprężyny i przełożenia, które nawalą pincet koni. Nawet seryjny cylinder dusi się na seryjnym tłumiku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2017, 18:00 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
A co do wydechów Gianelli to mam ten: http://shop.mieloch.pl/wydech-giannelli ... 0712.bhtml
Jest może trochę lepszy od fabrycznego, ale po dwóch sezonach wygląda gorzej niż mój 10-cio letni oryginalny tłumik Piaggio.
Kolanko na odcinku 20cm to sama rdza odchodząca kawałkami (nie ma dziur)
Może inne modele tej firmy są lepsze, ale drugi raz bym chyba go nie kupił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2017, 17:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przez to kupując tłumik wolałem dopłacić stówkę za wersję w chromie. Następnym razem kupię z nierdzewki, bo są w sprzedaży.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy