Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2017, 21:10 
*

Rejestracja: 23 lip 2017, 18:20
Posty: 1
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: LINGBEN
Imię: Sebastian
Witam mam problem z uszczelniaczem od strony wariatora . Mianowicie cały czas z niego leci olej . Wał po wymianie poszło już 5 uszczelniaczy ciasne , podwójne itp. Próbowałem także locktime chwile potrzymało i kicha. karter też zmieniłem i dalej mokro. Skuter od zawsze na 50 cylku smiga jak szatan .Skuter to lingben LB50QT-35 na kole 12 . Panowie liczę na waszą pomoc brak mi już sił .

https://zapodaj.net/0f4b90de297fc.jpg.html < Zdjecie z problemem


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 sie 2017, 21:25 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mam to samo a ostatnio wał wymieniany a dodatkowo posmarowane silikonem i przepuszcza delikatnie

U mnie powodem jest karter(nieco wyrobiony przez wyciąganie simeringa) ale nie będę go wymieniał

U mnie dużo słabiej cieknie...

Przesmaruj silikonem i zostaw na noc




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2017, 18:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ile lejesz oleju? Jak na "oko" to też uszczelniacz po czasie trafi od jego nadmiaru.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2017, 11:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Sprawdź w którym miejscu cieknie olej - na styku z wałem czy na styku z karterem?
- Jeśli z karterem to posmaruj czerwonym silikonem odpornym na temperaturę (taki do składania silników), wstaw NOWY zimering i zostaw całość na dobę w spokoju. Powinno pomóc.
- Jeśli cieknie na styku z wałem.... to masz problem :( . Albo źle obrobiona powierzchnia styku albo minimalne bicie w tym miejscu, a to wystarczy żeby wykończyć każdy zimering.

PS1: zwykły silikon sobie daruj bo nigdy nie będzie szczelne (temperatura + olej = cieknięcie)
PS2: jeśli możesz, kup zimering brązowy. One są odporniejsze na temperatury i z lepszej gumy. No ale i droższe.

Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy