Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 7:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2017, 14:26 
*

Rejestracja: 01 sie 2016, 15:04
Posty: 8
Pojazd: TGB Orion
Witam was.Posiadam skuter 4t 139MQB.
Po zmianie cylindra z 50 na 80cc,sprężyn na czerwone oraz sprężyny centralnej na czerwoną,wariatora na wzmacniany,kombinowania z różną wagą rolek,zmianą dyszy oraz z stożka na standardowy filtr powietrza skuter osiąga maksymalnie 60km(na 50cc nawet dawał rade do 70km).W czym może tkwić problem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2017, 21:35 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 73
Pojazd: Romet
Zmieniłeś wiele rzeczy na raz tak to zrozumiałem z opisu, to podstawowy błąd, jeśli skuter jeździł dobrze na poprzednim napędzie trzeba było na początek wymienić sam cylinder sprawdzić jak jeździ i dopiero później bawić się z wariatorem, rolkami, sprężynami, teraz trudno jednoznacznie określić gdzie tkwi przyczyna. Jest jeszcze jedna zasada w mechanice, po zmianie pojemności na większą zawsze spadają maksymalne obroty silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2017, 18:49 
*

Rejestracja: 01 sie 2016, 15:04
Posty: 8
Pojazd: TGB Orion
Pierw poszedł cylinder głowica i tłok:Efektu brak oprócz tego że pod górke więcej siły ma
Następnie zabawa dyszami:Wstawiłem 85,przyśpieszenie lepiej lecz dalej brak większej mocy.
Następnie sprężyny i centralna:wyższe obroty poprawiło przyspieszenie lecz vmax dalej cienki.
Następnie wariator +rolki-efektu brak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2017, 21:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Twój problem to obroty za niskie lub przełożenia za krótkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2017, 17:31 
*

Rejestracja: 01 sie 2016, 15:04
Posty: 8
Pojazd: TGB Orion
scoot pisze:
Twój problem to obroty za niskie lub przełożenia za krótkie.


to co pierw sprawdzic,zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2017, 7:09 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
JAk na moje oko to go zalewa bo dysza za duża

Zmniejsz dawkę paliwa lub dysza ok. 80




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2017, 8:42 
*

Rejestracja: 01 sie 2016, 15:04
Posty: 8
Pojazd: TGB Orion
I się problem wyjaśnił.zmiania tego pseudo filtra paliwa na ten z malucha i pędzi jak wariat ale dzięki za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2017, 17:25 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 73
Pojazd: Romet
Przysłowie się sprawdza, że diabeł tkwi w szegółach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy