|
Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 18:27
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
KK900
|
: 12 paź 2017, 23:33 |
|
* |
|
Rejestracja: 01 paź 2016, 11:33 Posty: 11
Pojazd: moto zeta rally 50/80cc 4t
Imię: Piotr
|
bbbb
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 8:25 przez KK900, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 13 paź 2017, 8:45 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Tak to już jest jak się byle jakie filtry zakłada. A seryjny filtr spokojnie wystarcza. Jeśli błoto było w gaźniku to różnie może być z cylindrem ale raczej nic dobrego.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
KK900
|
: 13 paź 2017, 8:49 |
|
* |
|
Rejestracja: 01 paź 2016, 11:33 Posty: 11
Pojazd: moto zeta rally 50/80cc 4t
Imię: Piotr
|
bbb
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, 8:26 przez KK900, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 13 paź 2017, 10:28 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Nigdy to nie jest tylko woda! Spaprałeś sprawę, gwarantuję ci, że kompresja spadła przez twoją głupotę. Po co było ładować stożek i do tego bez obudowy? Takie są skutki, zdejmuj cyla i patrz na rysy, także olej masz do zmiany już. 4t to nie 2t, że zatarty to nie pali i nie ma mocy. Właśnie w zatartym 4t tracisz z 50% mocy ale dalej można jechać.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|