Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 18:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2017, 18:22 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam pisze po raz kolejny bo nie moge sobie poradzić samemu,mianowicie kupiłem nowy gaźnik 21 mm, poprzedni był ysn21 mm wiec podobne i co no i w starym gazniku mialem ząbek na iglicy na 3 wypustce tutaj w nowej mam na 2 wypustce i wsadzilem go zaciagnalem troche paliwka odpalil na ssaniu z 3 kopów mówie super swietnie ale puszcze tylko ssanie i buuuu nie ruszy ani nie odpali ani nie pojdzie i zgasnie i meczyłem sie tak i tak i nie umiałem tego ustawić wiec zablokowałem ssanie i sie przejechałem , przyspieszenie wzrosło ale nie chciał trzymać obrotów wiec ze starego gaźnika wziałem dysze i pozamieniałem do nowego , problem pojawia sie taki sam... Pomógł by ktos coś? bo kompletnie nie mam pojecia jak to zrobic :( :(
A i skuter na stożku tak jak był w poprzednim gaźniku, jak juz dam wyzsze obroty to pieknie sie zbiera lepiej niz na poprzednim ale na wolnych jest masakra :(




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lis 2017, 20:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie zaszkodzę ale pomogę. Wywal to gunwo typu stożek i ten gaźnik. Załóż coś pokroju 16-19 max, normalną puchę (ewentualnie lekko modyfikując przepływ powietrza), reguluj gazior i będzie ok. Nie chce mi się kolejny raz tłumaczyć, po kilka razy w danych postach dlaczego tak, a nie inaczej, wszystko jest na forum dokładnie opisane, w przypadku tego typu "konstrukcji". Dr Evo 70cc nie zmieli asfaltu i tyle w temacie. To są dobrze dobrane proporcje żywotność-moc. No chyba, że jesteś skrajnym masochistą i lubisz takie udręki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2017, 20:18 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Nie zmieli asfaltu? Gumma na poprzednim wysłuzonym 21mm wystarczyło dodać gaz i on juz mielił tak samo na asfalcie bez zawachania wiec spokojnie daje rade ale na nowym gazniku buczy jak jest na hamulcu a przyspieszenie wzroslo, poradz cos co zrobic z tym ze kasy wydałem i mam 0 co mozna zrobic czy z tego chinola lepiej do starego mojego gaznika przelozyc elementy i kombinować czy z nowym??




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2017, 17:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tyle się napracowałeś i dalej ten sam problem. Sprawdź dokładnie, czy nie masz jakiś pęknięć w całym układzie paliwowo-dolotowym. Podobne objawy miałem jak mi pękł króciec ssący, a nawet nie było widać na nim żadnej skazy, dopiero po odkręceniu i dokładnym przyglądnięciu się znalazłem winowajcę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2017, 20:29 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Też myslałem nad tym ale mówie dobra złoże stary gaźnik na częściach z nowego i mianowicie do starego przełozyłem nowy pływak,pokrywe pływaka + uszczelka i silikon druciarsko wiem ale nic nie dało sie innego zrobic, węzyki do kraników i to chyba tyle , tak samo iglice juz wzialem na 2 ząbek a nie na 3 jak był od czasu kupna filtr stożek i co podssalem paliwka ale oczywiscie zaczelo ciurkiem leciec paliwo , ale mowie dam mu szanse wytarlem jeszcze raz delikatnie podpompowałem paliwka i odpalił z pierwszego na dotyk bez ssania trzymając jako takie obroty, przejechałem się wiec i było też idealnie a z gażnika kap kap kap a dokładniej z kraników przelewowych bo załozyłem węzyk i widziałem kap kap ale tak samo z połączenie pokrywy z gaznikiem więc nie wiem co robic z tym dalej.. tak samo odpalaac po jezdzie musze juz z gazem ale moze to kwestia wyregulowania . tak to jest jak człowiek chciał miec w miare dobry wydech i zaczeły sie problemy.Podprowadził bys moze co mogło by pomóc na to wszystko? :/




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2017, 16:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ciężko mi jest cokolwiek doradzić, bo co pojazd to inna reakcja i co kierowca to inne upodobania. Pokrótce to zanim zaczniesz wydawać kolejne stówki, które z nieba nie spadają to postaraj się ogarnąć kwestię gaźnika i filtra powietrza. Najlepiej jakbyś miał opcje pożyczenia sprawnego i działającego gaźnika 19mm. Osobiście nie założyłbym stożka i gaźnika 21mm do kit'u pokroju dr.evo 70cc, czy malossi sport 70cc (no chyba, że po portingu). Co sam bym założył na Twoim miejscu to dellorciaka 19 i kombinowałbym z dobraniem filtra powietrza. Jeżeli miałby wybierać stożkowy to raczej malossi E5 Box, zawsze można mu przydławić przepustowość powietrza, bez chamsko wyglądającej taśmie izolacyjnej na gąbce (nie widać przez obudowę) :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2017, 16:47 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
No wiem doradzali mi dellorto ale wiesz juz dopiałem swego i swych osiągów i rzecz polega na tym by zrobic ten gaznik tak by nie przeciekał i chodził jak na lezy bo nie chce mi sie bawic z tym juz :D

-- 19 lis 2017, 17:47 --

Takze cieklo strasznie z gaznika ale skuter miał moc jak trzeba i w ogole to dzis go tak na maksa uszczelniłem że tylko sie gaźnik pocił i co? odpalił ale tak samo przy gazowaniu robił buu ale obroty trzymał zaczałem regulować i jak zgasł to całe paliwo nie wiadomo skąd w gazniku wylało sie na ziemie to ja szybko za węzyk i go do góry a z niego ciagle leciało , to myślałem że kranik nie działa ale pozniej zaczałem ssać podciśnienie i puszczać i chodził prawidłowo i tak sie teraz skuter zachowywał jak by go zalewało bo wtedy jjak paliwo uciekało z kraników to dostawał odpowiednio paliwa i jezdził i miał moc ... da sie coś zrobic?? :(




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2017, 19:32 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zaobserwuj z czego dokładnie to paliwo wycieka. Czy jest to z uszczelki ,filtra powietrza a może z innego miejsca.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2017, 19:50 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Powiem tak zrobiłem kolejny test o który zapytałem mechanika, czyli przyniosłem gaznik z węzykiem ze skutera i strzykawke i przez strzykawke do wężyka wlałem paliwo i nic sie nie działo nawet sie nie zapocił jeszcze na dodatek siłą ust starałem sie podessać mocno to paliwo i też było ok, taką sama próbe zrobiłem z tym nowym gaźnikiem też ok wiec ten mój gaźnik zaniosłem do skutera węzyk mocno docisnałem do gaznika zasysam przez węzyk podcisnienia chwile ok a po chwili z węzyka paliwowego leci benzyna i pozniej cały dekil mokry że cięzko zaobserwować. dziwne bo mam ciągle takie fatum że w domu wszystko ok jest z tym a idzie do skutera i nagle przestaje działać narazie chyba pozostaje mi kupienie nowego uszczelnienia i wężyka i spróbowanie znów chyba że macie inne rady, a i kranik tez ok bo sprawdzałem.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2017, 12:33 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
A gaźnik stoi w pionie ? , jakiś ,,tuningowy " kruciec , podwyżka amortyzatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2017, 20:41 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Podwyżka, ale gaźnik normalnie umiejscawiam zawsze tak zeby było równo i nie było nigdy takich problemów.
ale mówie dziwne jest to ze na sucho jest wszystko ok.

-- 21 lis 2017, 21:41 --

Takze panowie zmieniłem węzyk I odziwo nic nawet sie gaźnik nie poci, odpalił z pierwszego obroty trzyma przepieknie czy to na światłach czy bez ale jak juz jechać to muł na starcie 50 metrów buu i zgasł, moim zdaniem wtedy jak ciekł to duzo musiałem poodkrecać ssania i mieszanki to teraz dostaje za dużo i wystarczy zakrecić ssanie tą srubka i mieszanke wyregulować bo jezdzi na takim samym filtrze co przy zakupie i ustawieniach, a wy co myslicie ? :)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy