Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 5:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2017, 17:56 
*

Rejestracja: 05 sie 2016, 14:00
Posty: 31
Pojazd: x-max
Siema

Posiadam aprille classic 50 z silnikiem am4

W silnik sie przytarł i skrzywił sie korbowód, chciałbym kupić nowy wał i cylinder dobre jakości.

Chciałbym tez od razu odblokować silnik bo jest zablokowany i jedzie max 40km/h

Wiem ze musze kupic inny gaźnik i króciec bo oryginalne sa bardzo wąskie.

Chciałbym tez żeby aprilla miała troche lepsze przyspieszenie , czy da sie założyć do tego silnika jakis większy cylinder oczywiście w granicach jego możliwości.

Silnik jest bardzo podobny do AM6 ale nie wiem czy rożni sie tylko ilością biegów czy jeszcze czymś inny i czy części od am6 beda pasować?

Czy możecie mi polecić jakić dobrej jakości wał i cylinder do tego silnika tak w cenie około 600zł

Z gory dziękuje za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lis 2017, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Części od am6 pasują, z tego co słyszałem możesz założyć skrzynie od am6 no i masz am6 :cool:
(Jak nie pasuje prosze o poprawke). Jak chcesz wycisnąć coś więcej z tego sprzętu to zależy tylko i wyłącznie od twojego budżetu, tak czy siak wymieniasz wał więc lepiej założyć sporta, do tego dokup gaźnik 19/21 i airsal 70, wydech sporta i będzie szatan :twisted: A jak masz troche więcej kasy i chcesz robić racinga to gazior 21/28 Polini 80/Airsal 80 :D Ale to już są wysokie koszta bo musisz zmienić sprzęgło itd. Pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2017, 17:55 
*

Rejestracja: 05 sie 2016, 14:00
Posty: 31
Pojazd: x-max
Dzieki za odpowiedz

Wał i cylinder juz kupiony silnik złożony>
Nie chodziło mi o wielkie osiągi dlatego kupiłem cylinder power force 50cc

Musze jeszcze kupic jakis odpowiedni gaźnik do tego cylindra ,aktualnie ma org zablokowany dellerto SHA 14 i zablokowany króciec.

Na oryginalnym gaźniku silniku bardzo cieżko odpala, przed remontem silnika było dokładnie tak samo, odpalał tylko na popych, na rozrusznik nie było szans na zimnym silniku.

Nie wiem czy tego przyczyna był gaźnik ale było tak od dawna.
Czy to moze byc wina gaznika?

I czy może ktoś polecić jakiś dobry gaźnik pod ten cylinder, nie chodzi mi o jakieś wielkie osiągi , po prostu ma odpalać i pracować bez problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2017, 20:09 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Gaźnik możesz dać w granicy 17,5 mm. Silnik będzie lepiej zasilony a Tobie będzie również prościej wyregulować.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2017, 21:37 
*

Rejestracja: 05 sie 2016, 14:00
Posty: 31
Pojazd: x-max
Czy taki gaźnik może być czy to jest chińska tandeta i szkoda kasy?


http://allegro.pl/gaznik-cpi-gtx-50-ssa ... 79827.html

I coś innego polecacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy