Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 1:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2018, 11:28 
*

Rejestracja: 05 lis 2017, 13:27
Posty: 5
Pojazd: Beta RR 50 SM AM6
Dzień dobry, od jakiegoś czasu mam problem ze swoją betą. Od zakupu mam wrażenie, że nie jedzie tak jak powinna, mianowicie - Jadąc na 3 biegu, na full obrotach (mam na myśli takie, że już dalej nie ciągnie) jest dobrze, ale jak już chce wrzucić 4 bieg, to musze odkręcić manetkę do końca, żeby dalej jechała, bo jak dam przykładowo; do połowy to zacznie ją dusić (takie przysłowiowe duuu, nie wiem jak to opisać).

I tu jest pytanie, co z nią może być?

- Gaźnik Dellorto 17.5
- Cylinder Power Force 70 na tłoku Meteor
- Wydech Contil
Bo sam mam wrażenie, że to coś z gaźnikiem. Miał ktoś taki set i wie jaką dysze powinienem dobrać? Aktualnie jest 92 (chyba) i odnoszę wrażenie, że jest trochę za duża. Prosiłbym, żeby napisał ktoś mi krok po kroku co mam zrobić, jak ustawić iglicę, dobrać dysze itd.
I proszę, niech wypowie sie ktoś z prawdziwego zdarzenia, a nie, że łepek, który powie, że silnik do wymiany. Dziekuje!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sty 2018, 15:57 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Podaj podstawowe dane typu kolor świecy bo tak to można sobie zgadywać. Filtr stożek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2018, 16:20 
*

Rejestracja: 05 lis 2017, 13:27
Posty: 5
Pojazd: Beta RR 50 SM AM6
Taaa, latam bez filtra, bo [cenzura] mnie, nie przepuszczał powietrza w ogóle, a kolor świecy musiałbym sprawdzić.


Ostatnio zmieniony 25 sty 2018, 21:06 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2018, 18:59 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No to brawo, filtr jest po to żeby był a nie od tak sobie go wywalać. Możesz zatrzeć bez niego o ile już nie przytarłeś. Regulujemy gaźnik dyszami a nie filtrami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2018, 20:06 
*

Rejestracja: 05 lis 2017, 13:27
Posty: 5
Pojazd: Beta RR 50 SM AM6
Bez filtra jest jeszcze gorzej, przecież napisałem, ze nic nie przepuszcza, poza tym w komorze gdzie powinien sie znajdowac jest bawełna naturalna (mam na mysli miejsca gdzie powietrze wpada do komory, takie dziurki)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2018, 21:19 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Kup normalny oryginalny, nowy filtr. Potem reguluj. Każdy filtr przepuszcza powietrza tylko może go dawać za mało w stosunku do dyszy lub położenia iglicy. Pomyśl logicznie. Nie ma sensu owijać i kombinować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2018, 10:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Moim zdaniem jak jeździłeś bez filtra chociaż z tydzień, to już nie uzyskasz takiej mocy jak powinna być :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy