Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 18:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2018, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Witam Panów, kolejny problem, a w sumie to nawet dalej ten sam... Straszne drgania i dziwne dzwięki przy wcisniętym sprzęgle na biegu, które wzrastają wraz z obrotami, zmusiły mnie do rozebrania prawej strony silnika :roll: Po zdjęciu kapy moim oczkom ukazał się trochę wyrobiony kosz sprzęgłowy, wgłebienia na koszu są o jakieś 2mm większe od tarcz, przez co się w nim swobodnie poruszają i wydają jakieś dziwne dzięki... :shock: Kolejnym problemem jest troszkę luźny kosz. Jeżeli pociągnę cały kosz do góry to słychać stuk i jest wyczuwalny luz, lewo prawo nie ma prawie w ogóle. :| Czy to może być powód tych stuków? Czy taki luz na koszu jest dopuszczalny czy rozbierać silnik? Pozdrawiam i liczę na pomoc :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 sty 2018, 12:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
PiecoHM, Wymień kosz i łożysko na sprzęgle. Miałem to samo u siebie w tzr,z tym że u mnie na wolnych obrotach jeszcze było słychać stukanie.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2018, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Kosz miałem drugi prawie nówka, wymieniłem i dalej to samo, czyli zostaje łożysko :<
Czyli silnik w pół :roll:

Dzięki za odpowiedz :wink:

Edit: Wiesz może jakie tam jest łozysko? Bo jestem w mieście to bym kupił odrazu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2018, 14:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
PiecoHM, Ja włożyłem chyba...Skf 6203 do tzr Am6 02 rocznik. Ale nie daje gwarancji,że to na pewno było takie bo już jakiś czas temu robiłem i nie pamietam za bardzo. Sprawdz na necie jest na pewno. Jak zmienisz daj znać czy pomogło.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2018, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Tak, to dokładnie to łożysko, już je mam, zaraz się za to biore tylko silnik muszę przynieść do domu bo zimno już strasznie :mrgreen: Dam znać co i jak ;)

-- 20 sty 2018, 16:56 --

Przepraszam za skandaliczny grzech 'post po postem' :mrgreen: , ale potrzebuje pilnej pomocy bo jestem w trakcie rozkręcania silnika i po zdjęciu cylindra sprawdziłem pierścienie. Gdy włożyłem pierścień do cylindra to jest ok. 2mm luzu na zamku, czyli na moje bardzo dużo ale się w tym nie orientuje. Cylinder nie porysowany, tłok ok. Na moje Moto jest baaardzo mocne, odpala bez problemu vmax 115 przy zajebistym przyspieszeniu :cool:. Proszę o podpowiedź czy to normalne :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2018, 17:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
PiecoHM, Według mnie też za duży luz. Ja bym wymienił.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2018, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Honda zrobiona, może komuś się przyda co było przyczyną (chociaż wątpie :lol: )

Bardzo inteligentny poprzedni właściciel założył odwrotnie zębatke wału, przez co nie było kropki która ma wchodzić pomiedzy te dwie na wałku równoważącym... Dorobił sobie sam jakiś punkcik i zadowolnony :lol:
W sumie to wałek był przestawiony o ok. 4-5 zębów i telepało całym silnikiem. Teraz jest wszystko ok :D
Nie potrzebnie zdejmowałem cylinder ale przy okazji wymienilem te pierścienie :)

I chciałbym jeszcze podziękować koledze Daw_id012 za pomoc :wink:

Pozdro

-- 31 sty 2018, 17:40 --

Jeszcze mam takie jedno pytanko, bo regulowałem sprzęgło i było w miarę ok, zrobiłem ok. 20km i najpierw zaczęło się ślizgać i ciągnąć, a teraz gdy kopie w kopkę to czuć jakbym trzymał na sprzęgle... Co się mogło stać? Dodam że chyba delikatnie za mocno dokręciłem śrubę od regulacji ale strasznie się pogorszyło, nie mogę go odpalić... Kompresja bardzo wysoka, cięzko we 2 na 3 biegu na trawie zapalic go...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2018, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
PiecoHM, U mnie w Rsce było podobnie jak ktoś przedemną źle złożył sprzęgło. U Ciebie podejrzewam zły olej lub za mocno skręcona ta śruba co trzyma cały kosz itp albo też coś w montażu pomyliłeś.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2018, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Za mocno była śruba dokręcona (nie przemyslałem, że tarcze troche nasiąkną olejem)

Dzięki za pomoc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy