Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2014, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
Witam mam pytanie co lepiej kupic glowice pod 70cc czy dac 2 uszczelki przed cylinder bo chodzi o to ze jesli dam 1 uszczelke to tlok uderza i glowice a jak dam 2 uszczelki to ładnie smiga wszystko bo dzis zaczal olej mi cieknac i nie wiem co lepiej kupic czy 2 uszczelki lub glowice pod 70cc ? i wtedy dam 1 uszczelke bo bedzie wszystko ok. Wiec czekam na wasze propozycje !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 mar 2014, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
a tłok masz wklesły czy wypukły ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
wklęsły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 21:10 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
wklęsły i wali o głowice (świece )? jak to możliwe, jeśli był by wypukły to rozumiem ale wklęsły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
no ja sam nie wiem dlaczego tak jest a jak daje 2 podkladki pod cylek to nic nie pukda a jak 1 podkladka to puka , wiem wiem dziwne to ale tak jest ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 7:27 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
a uszczelke pod cylindrem masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
To jest niemożliwe ! Jeśli masz uszczelkę pod cylindrem i tłok wklęsły to nie ma prawa udzerzać o głowice/zawory. Chyba ,że masz przestawiony rozrząd to może walić w zawór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 18:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
tez sie dziwie ale tak jest gdy dodam jeszcze 1 uszczelke pod cylek to wszystko jest okej i nic nie puka a jak jest 1 uszczelka to puka strasznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 22:24 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
dobrze ustawiony rozrzad? no bo to jest nie możliwe. tak jak kamilos999 mówi, jeżeli rozrzad źle ustawiony to będzie walił tłok o zawór, a jak włożysz 2 uszczelki to on wgl pali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
rozrząd dobrze jest ustawiony i jak mam 2 uszczelki to od kopa tez pali i bardzo dobrze jeździj :)
Jak robie to magneto ustawiam na T i pozniej wałek tez dobrze ustawiam bo 3 kropeczki sa itd , ogolnie to wiem jak trzeba ustawic :) Ja mam torsa f16 a kumpel ma El Diablo i tez wymienil tylko cylek i jemu nic nie stuka a ma 1 uszczelke i to jest dziwne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 8:22 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
weź kolego zrób zdjęcie jak zdejmiesz głowice, zdjęcie cylindra jak siedzi w nim tłok I zdjęcie głowicy, cylindra nie musisz ściągać bo to jest bardzo dziwne i nie możliwe, może na zdjęciach uda się coś zobaczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 8:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
Ja mam wszystko posciągane bo musze zalozyc te 2 uszczelki pod cylek bo juz byly złe , glowicy mam zdjecia to moze dzis zrobie zdjecia cylka z tłokiem jak go założę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 20:24
Posty: 65
Pojazd: bt49qt-9
Może masz łożyska wału zajechane , wtedy też stuka, a jak się da jeszcze 1 podkładkę, to wtedy ma więcej miejsca i bra kilku mm w igiełkach jest niezauważalny.




_________________

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 9:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
wczoraj zlozylem caly skuter i dalem 2 podkladki pod cylek i jak jezdzilem palcem po cylku i tłoku to czuc strasznie malo ze tlok jest w tyle a jak dawalem 1 podkladke to troche wystaje ale to tak malo ze prawie nie czuc noi wszystko smiga bardoz ladnie na tych 2 podkladakch pali od kopa itd :) i bardzo dobry ma zryw itd tak wiec bede mial te 2 podkladki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 10:12 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
bardzo dziwny przypadek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nie wiem co to za czary ziomek. Jakim cudem wklęsły tłok może walić o głowice... Może jakiś za bardzo chiński wał masz, za długa korba ,ale to też mało realne...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
nie wiem dlaczego tak jest , ale tak jest :P wazne ze bardzo dobrze jezdzji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 21:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przy wklęsłym tłoku niemożliwe jest bicie o głowicę, jeżeli jednak tak jest, to złóż wszystko i wsadź cieniutką blaszkę między głowicą, a tłokiem, podokręcaj wszystko, zakręć magnetem i zobacz, jak daleko tłok wypycha blaszkę, jeżeli jej środek dotyka świecy, bądź zaworów to skok wału jest za duży, bo nie możliwe jest, aby tłok wychodził po za cylinder po założeniu.. chyba, że źle uszczelki zakładasz, grubszą pod cylinder, cieńszą pod głowicę się zakłada, nie ma prawa bić o głowicę tłok.. spróbuj na zgaszonym silniku pokręcić magnetem lub kopkę ręką pchnąć i słucha, czy jest metaliczny stuk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2018, 14:57 
*

Rejestracja: 22 mar 2018, 14:50
Posty: 1
Pojazd: YBR 125
Stary temat ale napiszę. Mam ten sam przypadek, tłok nie uderza w zawory tylko w głowicę krawędziami. U mnie stało się to po założeniu cylindra 150 do ybr 125. Tłok jest szerszy i zaznacza spotkanie z głowicą na krawędziach na całym obwodzie. Trzeba w tym przypadku dołożyć uszczelkę pod cylinder i nie ma już kontaktu, czyli problem Piotrka jest zrozumiały...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2018, 19:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Daj grubszą pod cylinder, jednak ja bym wszystko powyliczał żeby za dużej albo za małej kompresji nie było...Nw ile ma seryjna ale kombinuj...możesz sam wyciąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy