Dzisiaj jest 29 mar 2024, 16:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2018, 20:27 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 9:54
Posty: 26
Pojazd:
Witam. Problem polega na tym ze po paru km (2-3) slychac pisk i gasnie. Nie odpala kopka chodzi normalnie ale reka dosc ciezko obrocic jest magnetem. Czy to puchnacy tlok?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2018, 7:00 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Możliwe...
Jaki przebieg cyla?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 7:15 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Hej Killer 85 mógłbyś mi powiedzieć jak sprawuje się skuterek na tym secie ? Bo sam chce mojego 4t stuningować i nie wiem ile by to dało :lol:
Co do tematu to owszem tlok może puchnąć :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 8:40 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Cześć

Skuter sprawuje się świetnie,przyspieszenie i moc jest jak na tak duży i ciężki skuter BDB(105kg.+ja 65)

Sprzęgło TEC sprzedałem bo nie szło go wyregulować ale na seryjnym jest dobrze i nie ma dziury w przyspieszeniu

Jest to mój 2 Airsal,wcześniej miałem pseudo 80(47mm)chińską i było gorzej wiadomo,miałem też chińską 90(50mm)ale tam miałem problemy więc postanowiłem kupić używanego Airsala-a

Napewno swoja cenę ma uzasadnioną bo robi się większe przebiegi i jest poprostu trwalszy(Nicklasil)

Co do tuningu to wariator też dużo daje-skuter zyskuje na przyśpieszeniu




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 11:45 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Killer85 pisze:
Cześć

Skuter sprawuje się świetnie,przyspieszenie i moc jest jak na tak duży i ciężki skuter BDB(105kg.+ja 65)

Sprzęgło TEC sprzedałem bo nie szło go wyregulować ale na seryjnym jest dobrze i nie ma dziury w przyspieszeniu

Jest to mój 2 Airsal,wcześniej miałem pseudo 80(47mm)chińską i było gorzej wiadomo,miałem też chińską 90(50mm)ale tam miałem problemy więc postanowiłem kupić używanego Airsala-a

Napewno swoja cenę ma uzasadnioną bo robi się większe przebiegi i jest poprostu trwalszy(Nicklasil)

Co do tuningu to wariator też dużo daje-skuter zyskuje na przyśpieszeniu

To chyba z 95 z mojego baotianka byłbym w stanie wycisnąć tylko te przełożenia trochę mnie martwią . Jak myślisz czy jakbym dał np od quantuma to one byłyby większe niż w moim ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 18:48 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 9:54
Posty: 26
Pojazd:
Co to ma do mojego tematu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 19:16 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Wybacz kolego nijak to się ma do Twojego tematu :lol: Co do tematu to pierwsze sprawdz tlok czy nie puchnie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 20:10 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
u[/quote]
To chyba z 95 z mojego baotianka byłbym w stanie wycisnąć tylko te przełożenia trochę mnie martwią . Jak myślisz czy jakbym dał np od quantuma to one byłyby większe niż w moim ?[/quote]

Raczej nie...z 80 może




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2018, 20:36 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 425
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9 / Saxo VTS
Imię: Gerard
Znaczy tak . Ogólnie to moja maszynka to to samo ci coliber czyli małe i lekkie :mrgreen: licznikowe 80 to to jechało na 80cc madie in china . Chłopaki tu na forum podpowiedzieli mi że dobrze byłoby pokombinować z przełożeniami :lol: Zresztą pożyjemy zobaczymy . Dzięki za pomoc :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy