Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 11:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2018, 16:33 
*

Rejestracja: 04 maja 2018, 15:45
Posty: 1
Pojazd: NSR 125
Siemka, MOŻE BYĆ TROCHĘ CHAOS W TYM CO NAPISAŁEM, JAK MI SIĘ COŚ PRZYPOMNIAŁO TO DOPISYWAŁEM

kupiłem hondę nsr 125 teoretycznie po remoncie (wbita tuleja, tlok). Po zmierzeniu kompresji wyszło mi 8bar.
Postanowiłem zrobić remont bo wydmuchało mi uszczelkę pod cylindrem, zawiozłem cylek do honowania i dobrali mi od razu tłok((okazało się, że poprzedni tłok był wytarty o 0,1mm. Powiedzieli mi, że to przez zły olej lałem Mobil1 teraz dali i IPONE)) Wossnera więc luz montażowy jest idealnie jak zakłada producent.
Przed remontem dusił się na 5 biegu a na 6 już zwalniał.
Po remoncie zrobiłem już 800km i zależy jak go pociągnę tak idzie. Jak każdy bieg do końca to jakoś się kula na tej 6 ale nie więcej niż bodajże 10k obr.
Nie ma mowy np o rozpędzeniu się do danej prędkości wrzuceniu 6 i pyrkaniu z dana prędkością.
Czasem na 6 potrafi spaść z obrotów aż wyjdzie z rezo i utrzymują się na 6-6,5k obr.
Dodam, że czasem ma ciężko na 4 i 5 przebić ten próg 6-6,5k obr jak przebije to już idzie.

Bardzo dziwna sytuacja bo raz na tej 6 jedzie słabo ale coś jedzie a czasem buu..(to samo czasem dzieje się na 5 biegu) do tych 6k obr czasem przestanie spadać na 6k czasem spadnie jeszcze trochę.
jak na 6 dodam gazu w dolnym zakresie to czuć, że ciągnie jednak od magicznego progu 6k dzieją się jaja.

Podczas regulacji gaźnika zaobserwowałem jeszcze taka rzecz: przy wykręcaniu śruby mieszanki obroty powinny rosnąć, np jak odkręcę pół obrotu i dodam gazu to obrotomierz zatrzymuje się wyżej ale po 2 sek obroty spadają do stanu przed odkręceniem śruby czyli do wolnych obrotów. Jak odkręcę kolejne pół to obroty minimalnie wolniej opadają kiedy mijają poziom gdzie zatrzymywały się przed odkręceniem i spadają do wolnych obr.
Króciec między filtrem a gaźnikiem jest lekko nadtopiony w miejscu gdzie nakłada się go na gaźnik ale nie powinien łapać lewego powietrza.

Poprzedni właściciel twierdzi, że zanim zrobił remont jechał 145kmh(na tyle pozwalają zębatki) na 6 pod górę w 2 osoby.

Doszedłem do tego, że dysze w gaźniku są zablokowane teraz nie powiem jakie są ale w internecie znalazłem, że te są blokowane.
Zawór wydechowy otwiera na 70%
wydech był cięty z tego co widziałem tylko na kolanku, na dniach będę ciął dyfuzor.

Po remoncie nie mierzyłem jeszcze kompresji.

Gdzie może leżeć problem małej mocy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy