Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2018, 21:01 
*

Rejestracja: 22 mar 2018, 20:10
Posty: 8
Pojazd: Malaguti F12

Ostrzeżenia: 1
po zakupie i wymiany cylindra na italkit 70ccm mam 2.5 bara kompresji na starym bylo 4.5 gdzie szukac przyczyny wszystko dobrze poskladane


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 cze 2018, 23:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Skąd pewność? Czym mierzone? Manometrem na wcisk czy wężem? Mi na wężu pokazuje 4,5 bara, na wcisk 9,3 bara więc sprawdź na wcisk ile jest. Minimum 8,5 bara powinno być. Jaka odległość tłok - głowica? Kto składał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2018, 10:23 
*

Rejestracja: 22 mar 2018, 20:10
Posty: 8
Pojazd: Malaguti F12

Ostrzeżenia: 1
ja sam skladalem cylinder aluminiowy jedno pierscieniowy mierzylem wezykiem na wkrecanie skuter po skladaniu ledwo jeddzie czyzby jakis felerny cylinder? odleglosc tlok glowica bedzie z 3mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2018, 10:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
No to masz przyczynę, squish powinien mieć 0,7-0,8mm ale upewnij się instrukcją. Za dużo uszczelek dałeś. Kup drut cynowy 1mm i sprawdzaj. Nie wiem czy tam czasem nie trzeba paliwa pow.95 oktan używać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy