Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 wrz 2018, 21:17 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki
Cytuj:
na dłuższej lepszy start gorszy v-max
na krótszej gorszy start i lepszy v-max




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 wrz 2018, 21:44 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Spokojnie Killer85 chodziło mi tylko o to aby zapytać czy może jest coś jeszcze lepszego do chinola.Ale nie zastanawia was ? Trochę to dziwne, że multivar lub np. polini sc są droższe i słabsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 21:51 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ja mojego Multivara kupiłem już używanego w 2013r.jak pisałem w wcześniej w bdb.stanie ...ile ktoś go używał nie wiem ale przesiadka z chinola była odczuwalna i skuterowi polepszyły się osiągi




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 21:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najważniejsze aby nie było progu wytartego przez pasek na wariatorze




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 21:58 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mate57 pisze:
Najważniejsze aby nie było progu wytartego przez pasek na wariatorze

Mógłbyś zapodać jakieś foto przykładowe jak to wygląda?

Temat Malossiego poruszałem tutaj po zakupie

skuter-ma-problemy-z-wjazdem-pod-wzniesienia-i-gorki-t371145.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 22:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Killer85 pisze:
Mógłbyś zapodać jakieś foto przykładowe jak to wygląda?


Wyczuwalne zgrubienie na gładzi wariatora

Temat stary jak wino...ale pokazuje jak np. można się tego pozbyć w domowych warunkach renowacja-wario-t81783.html




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 22:06 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki
Dobry przykład

ps.

Jutro zapodam fotki Multivara do oceny




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 22:09 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Killer85 pisze:
Jutro zapodam fotki Multivara do oceny


Ok




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 5:59 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
A co sądzicie o wkładaniu rolek "D" do np. sv1 ? lub innego sport waria.
jestem ciekaw wyników :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 6:10 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ja miałem takie wkładać testowo ale 60zł. za rolki to sporo więc odpuszczam




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 14:54 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Na motorx są rolki chyba po 16 zł ale mają tylko 3 gramatury:4g,5,5g i chyba 6 gram jeszcze jest.A co do paska bo mam wątpliwości który wziąć bandoo czy dayco? A i jeszcze jedno zapomniałem czy lepszy był multivar czy sv 1 ? Bo mam wątpliwości bo na rynku jest ich dosyć sporo m.in:staeg6,naraku,polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 15:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oby dwa paski będą dobre. Patrz tylko aby wymiar się zgadzał




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 16:36 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Mhm a wypowiesz się coś na temat wariatorów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 17:56 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Multivar


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 18:24 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Na moje oko to igła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2018, 19:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jest na sell jak coś

-- 2 paź 2018, o 20:45 --

MotoKiller pisze:
A co sądzicie o wkładaniu rolek "D" do np. sv1 ? lub innego sport waria.
jestem ciekaw wyników :D

Obadałem te rolki na tej stronie i 6g kosztują 16zł. a więc niedrogo lecz problemem jest waga bo są tylko 6g a w moim przypadku może to być za mało

Być może rolki miałem już starte w Malossim stad to wycie


Może kupię te 6g ale najpierw porobię testy na zwykłych 6g z SV1




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2018, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Killer85 pisze:
Niby na dłuższej tulei by wyżej wchodził pasek?

Nie, podkładki są byś ustawił szerokość wariatora w spoczynku tak, żeby pasek leżał na wale silnika.

Jeśli założysz dłuższą tulejkę tak sobie, "bo jest w zestawie", to stracisz na szybkości z prostego powodu: załóżmy - czysto teoretycznie - że wariator przesuwa się po tulejce tylko 20mm i to będzie maksymalna wartość przesunięcia (jest to ustalone przez konstrukcję bieżni rolek w wariatorze) to wówczas pas znajdzie się na samej górze czyli masz wykorzystaną całą powierzchnię wariatora.

Teraz:
jeśli dołożysz do tulejki podkładkę np. 1mm - czyli "wydłużysz tulejkę" o 1mm - to wariator też przesunie się o 20mm ale do przeciwtalerza będzie miał o 1mm dalej; tym samym pasek nie wejdzie na maksymalny obwód wariatora = nie masz max przełożenia :)

Podkładki służą do regulacji ale nie na ślepo - bo dali to założę.

MotoKiller pisze:
co sądzicie o wkładaniu rolek "D" do np. sv1 ?

Sprawują się. Do końca posiadania swojego 50ccm jeździłem na "kwadratowych" rolkach. Lepiej się całość spisywała, do okrągłych nie wróciłem. Teraz (125ccm) kulam się na okrągłych, ale niedługo zamawiam DrPulley - drogie ale warto.
Przy zakładaniu 'D' trzeba to robić b.ostrożnie, bo jeśli w czasie zakładania całości na wał silnika lekko zluzujesz tylną tarczę w wariatorze, to któraś rolka Ci się obróci. Nie wyczujesz tego, ale od razu zobaczysz w czasie jazdy: ruszasz odpychając się nogami :D. Poważnie mówię, odpychasz się nogami :D

MotoKiller pisze:
Na motorx są rolki chyba po 16 zł ale mają tylko 3 gramatury:4g,5,5g i chyba 6 gram

Tak, sam u nich kupowałem ale "miałem" różne wagi - kupiłem najcięższe i ścinałem je od środka rozwiertakiem nastawnym zmniejszając ich masę co 0,1g. Po każdym zmniejszeniu wagi zakładałem i sprawdzałem jak się całość spisuje. Po wielu rozwiercaniach doszedłem chyba do 5,4g i to było to.

Mieszania i zakładania różnych rolek raczej nie polecam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2018, 20:09 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Smok_Telesfor pisze:
Killer85 pisze:
Niby na dłuższej tulei by wyżej wchodził pasek?

Nie, podkładki są byś ustawił szerokość wariatora w spoczynku tak, żeby pasek leżał na wale silnika.

Jeśli założysz dłuższą tulejkę tak sobie, "bo jest w zestawie", to stracisz na szybkości z prostego powodu: załóżmy - czysto teoretycznie - że wariator przesuwa się po tulejce tylko 20mm i to będzie maksymalna wartość przesunięcia (jest to ustalone przez konstrukcję bieżni rolek w wariatorze) to wówczas pas znajdzie się na samej górze czyli masz wykorzystaną całą powierzchnię wariatora.

Teraz:
jeśli dołożysz do tulejki podkładkę np. 1mm - czyli "wydłużysz tulejkę" o 1mm - to wariator też przesunie się o 20mm ale do przeciwtalerza będzie miał o 1mm dalej; tym samym pasek nie wejdzie na maksymalny obwód wariatora = nie masz max przełożenia :)

Podkładki służą do regulacji ale nie na ślepo - bo dali to założę.





Czyli najlepiej seryjna tuleja i tyle?
Jak oceniasz mojego Malossiego?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2018, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Killer85 pisze:
Czyli najlepiej seryjna tuleja i tyle?

Zależy. Jeśli nowy wariator będzie miał inny kąt powierzchni niż standardowy (czyli bardziej "wybrzuszony") to będziesz musiał dołożyć podkładki żeby wystający kawałek tulejki z wariatora był tej samej długości co na wariatorze oryginalnym. Jeśli będzie za długa, stracisz na szybkości (pas nie wejdzie na maxa), jeśli znów za krótka - pas na wolnych obrotach będzie już wyżej na obwodzie, czyli albo słabszy start albo w ogóle już sprzęgło zacznie Ci łapać na wolnych obrotach bo korektor dostanie takich obrotów, że sprzęgło się zacznie otwierać i zasprzęglać.
Ogólnie, regulacja napędu to zależności wszystkiego od wszystkiego; jedno zmienisz, zmienia się działanie całości. Dlatego to takie upierdliwe jak robi się to na pałę ("...zmieniłem jedno i jest gorzej, pomóżcie!...").
Killer85 pisze:
Jak oceniasz mojego Malossiego?

Ślad pracy pasa na dole i na górze już jest i chyba wyraźny. Jeśli pod paznokciem nie czujesz jeszcze rowków, to jeździj dalej. Jeśli rowki są, to zmiana bo będzie się "zawieszać" na jakichś obrotach.
Nie masz czasem pasa kevlar'owego że takie ślady są na powierzchni? Bo standardowy wariator i kevlar to szybkie uszkodzenie wariatora.
Ale może na zdjęciach jakoś tak wygląda na rowki.

Dodam, ze na swoim SV1 przekulałem ponad 10000km i nadal nie ma na nim śladów pracy. Jest wybłyszczony jak lustro, ale rowków żadnych nie ma. Pas miałem zwykły, tyle że dłuższy (modyfikacje).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2018, 8:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki za info

Pasek Gates nie jest kevlarowy a i nie miałem nigdy takich pasków,wariator nie ma rowków
Malossi kupiony był z małym przebiegiem a u mnie zrobił jakieś ok. 15 000km. na 3 paskach




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy