Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zatarty silnik?
Post: 31 paź 2018, 22:55 
*

Rejestracja: 31 maja 2018, 8:50
Posty: 19
Pojazd: Peugeot XR7 2011
Witam!
Ostatnio mam problem z motorem - nie chce odpalic. Z popychu odpala ale jesli jest na biegu i po puszczeniu sprzegla i chodzi o wiele inaczej, tzn:
* jest niski ton dzwieku
* nie reaguje na manetke
* gasnie gdy dotkne sprzegla
Wymienilem swiece i swieca jest mokra wiec jest git. Czy jest to zatarcie? Prosze o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 paź 2018, 23:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najszybciej dowiesz się tego mierząc kompresję




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2018, 10:01 
*

Rejestracja: 31 maja 2018, 8:50
Posty: 19
Pojazd: Peugeot XR7 2011
Kompresja powinna byc miedzy 8-10 bar, tak?
Jak ogarne manometr to dam znac.

-- 01 lis 2018, 3:00 --

Kompresja jakakolwiek jest, doslownie nie powiem jaka.
Dzisiaj odziwo motor zapalil po przykreceniu swiecy na tzw chama.
Lecz nastal problem ktory mialem przedtym czyli jakis metaliczny dzwiek i umieszczam link do Youtube o ile moge (nie chodzi mi o reklame kanału).
Kolega mówi ze to moze byc rdza w wydechu i w sumie moze miec racje bo mam wybebeszony wydech i podobno mechanik mowi ze nie wszystkie spaliny wychodza i robi sie brud w srodku i mialem gdzies chyba zdjecie tego(?) chyba tak to mówił.
Za pomoc bardzo dziękuję.
Dodam takze ze dzwiek nasila sie przy dodawaniu obrotow nie wazne na jakim biegu czy to neutral czy podczas jazdy na biegach.

Film: https://youtu.be/H2C2rlk04p0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2018, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Ja bym na początku sprawdził układ paliwowy. Stopniowo najpierw sprawdź filtr powietrza, wyczyść gaźnik i najważniejsze sprawdź membranę. Mówisz, że świeca jest mokra to może to być przyczyną.
Jednak na filmie widać, że twoje pierścionki nie są w najlepszej kondycji :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2018, 9:12 
*

Rejestracja: 31 maja 2018, 8:50
Posty: 19
Pojazd: Peugeot XR7 2011
Czyli ze ten dzwiek jest od pierscieni? Teraz aktualnie chodzi mi o sam dzwiek, bo motor odpala na dotyk już.

-- 03 lis 2018, 2:12 --

Dobra generalnie przedwczoraj już mi odpalił i jeździłem nim na normalną trasę jakąś (lekkie dziurki itp.) i pod domem stracił moc i mi zgasł. Na luzie go odpalilem i podjechałem pod garaż i znowu mi zgasł. Patrze a tam resztki paliwa - mówie dobra pewno od paliwa. Wczoraj dolałem i szlag mnie zaraz trafi z tym motorem. Odpaliłem go z popychu i zauwazyłem ze odrazu dziwniej chodzi (ten dzwiek jest coraz bardziej słyszalny i jakby cos jeszcze bardziej stukało). A i jak probuje go odpalic to słychac to tak jakby akumulator mial 1% mocy, a akumulator ma zaledwie przejechane 300km przez 2 miesiace.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2018, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2017, 20:57
Posty: 68
Pojazd: Honda HM 80
Otwieraj cylinder, go jak się łożyska posypią to koszta będą większe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2018, 21:22 
*

Rejestracja: 31 maja 2018, 8:50
Posty: 19
Pojazd: Peugeot XR7 2011
Teraz to mi nawet licznik nie działa XD
Czego mam szukac w cylindrze? Zatarcia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2018, 2:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jak pali słabo albo wcale nie pali na rozruszniki to najczęściej jest zużyty tłok i cylinder.

W twoim przypadku cylinder będzie już bez jodełki (będzie gładki) a tłok bez widocznych śladów po obróbce, ewentualnie zmasakrowana gładź.

Jeżeli natomiast cylinder i tłok będzie miał widoczne ślady po obróbce a będą przedmuchy na pierścieniach to wystarczy zmienić tylko pierścienie. Ogólnie przy 2t spotykam się z luzem na zamkach około 0,5% średnicy tłoka.

Warto jednak przed rozbiórką sprawdzić jeszcze kompresję na zimnym i ciepłym silniku.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy