|
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 5:46
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
szymon03
|
: 09 sty 2019, 9:37 |
|
Rejestracja: 18 cze 2017, 11:51 Posty: 3
Pojazd:
|
Serdecznie witam wszystkich na forum.Czy mógłby pomóc mi ktoś? Otóż ma problem, bo nie mogę znaleźć nigdzie szczegółowego poradnika na temat portingu lub relacji z portingu serii od minarelli horizontal LC.Nurtuje mnie pytanie np.mam cylek serie I jakiej mapy mam do niego użyć?Z góry dziękuję za pomoc oraz liczę na wyrozumiałość.Pozdrawiam.
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 09 sty 2019, 13:20 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
|
Na górę |
|
|
szymon03
|
: 11 sty 2019, 20:56 |
|
Rejestracja: 18 cze 2017, 11:51 Posty: 3
Pojazd:
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 12 sty 2019, 0:57 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Coś słabo ci zależy na tym. Poradnika jako takiego nie ma bo wiedza kosztuje, są książki, np Grahama Bell'a, Jennings'a, Blaira, Robinson'a co tam jeszcze...jeszcze jakieś były ale raczej niedostępne. Ciężko zrobić pod wydech, łatwiej wydech pod cyl. Bez odpowiedniej wiedzy bez sensu sie za to brać. Musisz uwzględnić stopień sprężania właściwy, dla Lc dałbym max między 7,5:1 a 8:1. Szerokość wydechowego 70%, średnica wylotu 24mm. Jak chcesz to moge ci zrobić mapę ale nie oblicze za ciebie stopnia sprężania właściwego bo nie mam parametrów a tylko mając silnik można je wyznaczyć. Sama mapa bez uwzględnienia st. spr.właściwego niewiele się zda. Mam nadzieję że masz odpowiednie narzędzia do tego.
|
|
Na górę |
|
|
szymon03
|
: 12 sty 2019, 14:13 |
|
Rejestracja: 18 cze 2017, 11:51 Posty: 3
Pojazd:
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 12 sty 2019, 14:58 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Sądząc po braku odniesienia do reszty zdań, łykasz to jak pelikan, nie bierz się za to bo byle głupota i nie wyregulujesz takiego cylka potem o ile odpalisz. Daj osobie co ogarnia, weźmie ile weźmie ale warto. Bez kątnicy nie podniesiesz płuków, nie mówiąc o nakierowaniu. Popatrz na mój temat ile godzin spędziłem żeby hajs zaoszczędzić, nawet wycinałem spacer z aluminium,zmieniałem głowicę żeby zaoszczędzić na toczeniu. Sama mapa jest nic nie warta jak się nie weźmie pod uwagę reszty parametrów. Dochodzą jeszcze kwestie końcowego wykończenia. Kiedyś robili to tylko pilnikami, marnowali po 30h pracy ale efekty były ciekawe.
Oczywiście są triki na ominięcie używania kątnicy ale to wymaga myślenia i liczenia.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|