Dzisiaj jest 29 mar 2024, 7:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2019, 15:10 
*

Rejestracja: 10 mar 2019, 14:41
Posty: 6
Pojazd: Coliber
Witam, mam problem utrata mocy w skuterku.
Jakis czas temu zalozylem zestaw 80ccm moretti, caly kompletny, niestety po ok 300km zestaw przytarlem, wymienilem sam tlok (celek lekko przydarty zostawilem i to byl blad) po zlozeniu ciagnal ladnie, przejechalem ok100-200km znowu przytarlem, moc spadla podczas ruszania przerywal,pomiar kompresji 3,5bar, zakupilem cylek + tlkok (takze moretti), po zlozeniu kompresja 3,5bar, mocy nadal brak i przerywa przy dodawaniu gazu, czyzby glowica?? ( zawory szczelne, luz 00.5 i 0.10) gumki na zaworach?? Co do przerywania stawiam na cewke bo przerywa tylko na cieplym

-- 10 mar 2019, 15:10 --

Dodam ze, na zimnym pali na dotyk, na cieplym muszs odkrecic manetke na full


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 mar 2019, 15:25 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie wiem jak można to zatrzeć, ja nie docierałem, od razu v-max przez 20km i nic się nie przytarło nigdy a takich zestawów już kilka założyliśmy. Syf w oleju pewnie masz i takie finały. Zmieniaj olej 100km po montażu zestawu to nie będzie takich cyrków, przy okazji umyj miskę benzyną z syfu bo już widziałem chinole co miały opiłki wielkości paznokcia - tak ludzie dbają. Na 3,5 bar to po pierwsze by nie odpalił, 7-8 już wymaga użycia np. wiertarki. Zły pomiar. Luzy za duże, 0,1mm to chyba dla 125cc brane. Max 0,06mm na wydechowym. Uszczelniacze zaworowe nic nie mają do przerywania, jedynie silnik olej pali. Zmieniaj świecę, kabel WN, cewkę, fajkę i jak nie pomoże to jeszcze moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2019, 15:50 
*

Rejestracja: 10 mar 2019, 14:41
Posty: 6
Pojazd: Coliber
Zatrzec nie zatarlem, przytarlem, swieca nowa olej zmieniany po 30km, dzis zalozylem ten nowy zestaw i sumie nie jezdzilem, w poniedzialek zakupie fajke kabel i cewke, a co do pomiaru, mierzylem takim oto miernikiem: https://bau-tec.pl/pl/p/Tester-cisnieni ... 1gQAvD_BwE

-- 10 mar 2019, 15:50 --

Jeszcze raz o pomiarze kompresji, mozliwe ze z manometrem jest cos nie tak bo mierzylismy w kawasaki kx125 u kolegi i w odsnierzarce spalinowej i pomiar rowniez wynosil 3.5bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 13:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Szczupak212 pisze:
Jeszcze raz o pomiarze kompresji, mozliwe ze z manometrem jest cos nie tak bo mierzylismy w kawasaki kx125 u kolegi i w odsnierzarce spalinowej i pomiar rowniez wynosil 3.5bar


No to coś rzeczywiście nie halo. Pomiar z otwartą manetką tak?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 14:01 
*

Rejestracja: 10 mar 2019, 14:41
Posty: 6
Pojazd: Coliber
Tak na otwartej przepustnicy, dzis wymienie kabel fajke i cewke oraz podmienie manomert na taki zwykly do pompowania kol, wieczorem dam znac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 17:37 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No to czekamy :<




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 17:47 
*

Rejestracja: 10 mar 2019, 14:41
Posty: 6
Pojazd: Coliber
Po zmianie cewki, kabla i fajki (od razu pod sklepem :lol: ) przerywanie ustalo, pali ladnie na cieplym, tylko nie jest taki zrywny jak na poprzednim zestawie, gaznim czyszczony porzadnie, jeszcze go wyreguluje na nowej cewce zaraz no i kreca sie tylko na 7,500 a wczesniej na przytartym tloku wkrecal sie na 8,500 wina regulacji??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 18:02 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Na stopce 8500 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 18:13 
*

Rejestracja: 10 mar 2019, 14:41
Posty: 6
Pojazd: Coliber
Podczas jazdy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 18:34 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Regulacja napędu/gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2019, 20:12 
*

Rejestracja: 10 mar 2019, 14:41
Posty: 6
Pojazd: Coliber
Napedu nie ruszalem, fabryczny , raczej gaznik wlasnie go reguluje, zobaczymy co to bedzie

-- 11 mar 2019, 20:12 --

Z tym manometrem to dam sobie chyba spokoj, cisnienie nabja jak krece ale nie trzyma w zegarze :roll: , z roszrusznika pali od strzala wiec kompresja musi byc ok. Jedynie mnie zastanawia dlaczego oslabl i jeszcze odrobinke przerywa jak delikatnie dodaje gazu, jak daje troche mocniej to jest ok no i te obroty zmalaly o 1000, jakies pomysly??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy