Dzisiaj jest 28 mar 2024, 13:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2019, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Chciałbym usłyszeć opinie posiadaczy mocno przerobionych skuterów 4T jaki zestaw opłacalnie najlepiej zastosować w przypadku skutera 4T w którym wymienione zostało praktycznie wszystko na tuningowe ale pozostaje kwestia wyboru cylindra.

:arrow: Czy pakować prawie 800zł "!!" w cylinder 100cc? o średnicy tłoka 52,4mm firmy Naraku + dedykowana głowica w zestawie
:arrow: Wkładać cylinder Power Force z tłokiem 52mm bez głowicy
:arrow: Wkładać cylinder Power Force z tłokiem 51mm + dedykowana głowica ?
:arrow: Pozostaje jeszcze zestaw aluminium+nicasil Airsala z tłokiem 50mm

Jakie najlepsze rezultaty będą na jakim zestawie ? Oczywiście zestaw będzie napędzany gaźnikiem z 125cc. Napęd na tuningowych częściach, wydech przelot Leo Vince.

Czekam na opinię. Ma to być najmocniejsza opcja z relatywnie opłacalną kwotą.

Mniejsze zestawy od tych wymienionych powyżej nie są w ogóle brane pod uwagę.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 kwie 2019, 17:09 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Myślę tak sobie czy nie warto byłoby Ci gdzieś pojechać kupić jakiś ciuch niż cisnąć tyle kasy w chinola :D Dla mnie zestaw Naraku od razu odpada bo ta cena to jest przerost formy nad treścią.Druga opcja to Power Force 52mm a to, że nie ma do niego głowicy to ja bym dał zwykłą chińską 50mm najwyżej byłby trochę większy stopień sprężania.To tyle jeśli chodzi o moc i nie przepłacanie za niego bo ten cylinder za 80zł to spoko cena + ta głowica 50mm ale nie 800zł... takie jest moje zdanie.Innych opcji dla uzyskania większej mocy przy normalnej cenie nie ma chociaż nie wiadomo też jak by się zachowywał ten 51mm z głowicą 51mm pod wypukłe tłoki.Możesz pobróbować zrobić obliczenia na jakim byś więcej wycisnął :D Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2019, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2019, 18:43
Posty: 40
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Brak :)
Cylinder 52,4mm to tak naprawdę 89,3 cc , a nie 100cc , gdybyś chciał prawdziwe 100cc , to musiałbyś rozwiercać kartery.

Jeżeli masz za dużo pieniędzy i nie masz co z nimi robić , to możesz się pobawić , lecz moje zdanie jest takie że lepiej było by Ci sprzedać tego chinola , dołożyć i kupić sobie coś pokroju yamaha czy aprilia , takie coś w co faktycznie nie będzie szkoda wkładać w "tuning" , bo z chińczyka za dużo nie wyciągniesz , jest on produkowany z dużo gorszych materiałów i nie wytrzyma tyle co np coś włoskiego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2019, 12:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Panowie dzięki za propozycję sprzedaży ale skuterkiem jeżdżę czasem do sklepu po bułki lub do pracy a na co dzień jeżdzę Hondą VFR800 lub Hornet więc co do tuningowania tego sprzętu pozwólcie że to ja będę decydował czy jest sens :lol: Powiedzmy że mam sentyment do tego pojazdu bo zdawałem na nim jeszcze kartę motorowerową, ma 12k przelotu i czasem jak nim wyjadę to przydałoby się nim "sprawnie" poruszać a nie zamulać bo u mnie w miejscie nie jeździ się wolno.

Pytanie czy jest sens wkładać naraku aż za taką grubą kasę? Czy może lepszy stosunek cena/jakość mają cylindry Power Force i zakupić właśnie któryś z nich? Jeśli tak to który, z tłokiem 52mm czy 51mm ?

Padły konkretne pytania w pierwszym poście, za to wy zamiast doradzić próbujecie na siłę zniechęcić osobę do zakupu i założenia takich części. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2019, 13:49 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Jak dla mnie to naraku odpada z automatu.Tylko nie wiem czy lepiej by wyszło dać 52mm do głowicy 50mm czy 51mm do dedykowanej głowicy 51mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Dobra kontynuując temat i uproszczając, załóżmy że do tego samego setupu w skuterze wkładamy 2 inne cylindry, na którym skuter bd mocniejszy i szybciej jechał?

Wario powiedzmy Top Racing SV1, sprzęgło również niech będzie Top Racing, gaźnik PD24J, stożek Polini AirBox, tłumik LeoVince Titan, przeciwtalerz Naraku V.2., korektor momentu WM....

1. Cylinder + głowica dedykowana z tłokiem 51mm
2. Cylinder Airsal + głowica seria 39mm/ew.głowica 47mm

:?: :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 18:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak dla mnie opcja nr.2




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Mate57 pisze:
Jak dla mnie opcja nr.2


W oparciu o co :?: Miałeś, jeździłeś czy tylko słyszałeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 18:55 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
jak-sie-ma-mniejsza-glowica-do-wiekszej-pojemnosci-t387798.html




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2019, 13:23 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 180
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Tak... i ten Airsal ma inny tłok dopasowany właśnie do głowicy od 50cc.Dla mnie opcja 1 bo po co żyłować silnik.Dasz wszystko dedykowane i będzie git.Po co kombinować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2019, 15:20 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal +1




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2019, 15:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pragnę poruszyć jedną bardzo ważną rzecz. Chcecie max moc z 4t, wymiana samego cylka nie da więcej jak 20% KM a przecież 80cc to 60% więcej niż 50cc. Fabryczną głowicę macie ustawioną pod optymalne napełnienie cyla przy np. 7k rpm. Zakładacie 80cc, macie więcej do napełnienia i przy 7k rpm cylek nie jest W PEŁNI napełniany, stąd kijowa moc. Trzeba obniżyć rpm aby zdąrzało napełnić. Mniejsze rpm= mniej KM. Nie oszukacie fizyki. Potrzeba proporcjonalnie większe kanały i zawory przy takiej samej sztywności sprężyn zaworów. Jak chcemy jeszcze więcej KM to twardsze sprężyny, ostry wałek, większe zawory i kanały. Oczywiście cały dolot i wydech też większe trzeba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2019, 16:29 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dlatego Airsal jest rozsądnym i optymalnym kompromisem




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy