|
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:11
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Mateusz2003
|
: 08 sty 2020, 0:08 |
|
Rejestracja: 07 sty 2020, 23:47 Posty: 3
Pojazd: Derbi Senda
Imię: Mateusz
|
Witam! Mam problem. Tak jak w temacie. Posiadam sende z 2003 roku. Set to: cylinder Polini Race 80 żeliwo, gaźnik oko pwk 24 (dysza 100), filtr stożek i kilka innych mało istotnych pierdół typu sprzęgło Most. W ostatnim czasie zmieniłem wydech z tecnigasa enoxa, który był po prostu za słaby na spawaka od Platka (rezo 8-14k). Problem polega na tym, że po zmianie wydechu senda jedzie normalnie na 1, 2 i 3 biegu a od 4 wzwyż nie chce się wkręcić, zamula i utrzymuje tylko stałą prędkość, w ogóle nie przyśpiesza. Co może być nie tak? Jakaś regulacja gaźnika, większe dysze czy co? Dodam, że problem wystąpił od razu po zmianie wydechu. Jeszcze kilka dni temu gdy miałem enoxa wszystko było w porządku. Proszę o pomoc.
|
|
Na górę |
|
|
Maciek1997
|
: 15 sty 2020, 2:00 |
|
Ex Moderator |
|
Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53 Posty: 2808 Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
|
Witam Problem tkwi w regulacji gaźnika i zapłonu. Przy wydechach z dużym doładowaniem wzrasta wrażliwość silnika przed rezonansem. Nie czujesz tego na niższych biegach ze względu na to, że silnik na wyższych biegach jest pod większym obciążeniem.
Spróbuj pobawić się regulacją gaźnika szczególnie przy średniej partii obrotów.
_________________
Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD
|
|
Na górę |
|
|
Mateusz2003
|
: 16 sty 2020, 21:40 |
|
Rejestracja: 07 sty 2020, 23:47 Posty: 3
Pojazd: Derbi Senda
Imię: Mateusz
|
Dzięki! A co miałeś na myśli mówiąc o regulacji zapłonu?
|
|
Na górę |
|
|
Maciek1997
|
: 17 sty 2020, 0:16 |
|
Ex Moderator |
|
Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53 Posty: 2808 Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
|
Jeżeli masz sportowy zapłon jest możliwość przestawienia statycznego kąta zapłonu. Przy niektórych zapłonach jest także możliwość zmiany mapy zapłonu.
Przy seryjnym zapłonie można zmienić kąt zapłonu poprzez usunięcie wpustu czółenkowego i przestawienia koła magnesowego o pewien kąt.
Jak byś zwymiarował wydech mógłbym pomóc lepiej :p
_________________
Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD
|
|
Na górę |
|
|
Mateusz2003
|
: 17 sty 2020, 10:11 |
|
Rejestracja: 07 sty 2020, 23:47 Posty: 3
Pojazd: Derbi Senda
Imię: Mateusz
|
Dzięki wielkie za pomoc, narazie będę próbował z gaźnikiem a zapłon niestety mam seryjny. A jeśli chodzi o klin to musiałbym kupić taki z przesunięciem punktu zapłonu?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|