Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2020, 20:46 
*

Rejestracja: 05 cze 2018, 13:22
Posty: 55
Pojazd: Aprilia Racing AC
Witam serdecznie.Problem jest taki.21 miesięcy temu mechanik wsadził nowy gaźnik Dellorto PHVB 19mm,zawór Top Racing,króciec Top Racing.guma łącząca gaźnik z króćcem chyba też Top Racing.Wtedy niestety nie miałem praktycznie żadnej wiedzy.Przez prawie 18 miesięcy na filtrze seryjnym na full serii na dyszy głównej 75 i iglicy 2 ząbek od góry było wszystko w miare dobrze.Pisze w miare ale wiadomo że takiego gaźnika pod serie nie da się wyregulować.Około 3 miesiące temu w końcu byłem zmuszony na zimnym zalewać strzykawką paliwo w cylek.Od razu zagadywał.Po jakimś czasie było coraz gorzej,aż w końcu i to nie pomogło.Zaryzykowałem i dobrałem się do membran.Nawet nie wiedziałem że pod zawór zamiast uszczelki mechanik walnoł czarny silikon.Prześwit totalny w membranach.Odkręciłem,wyczyściłem,skręciłem i odżył jak na nowym zaworze.Niestety po kilkunastu kilometrach znów zalewanie cylka strzykawką,aby odpalił.Problem jest jeszcze w gumie łączącej gaźnik z króćcem.Zmierzyłem i na oko wyjście na gumową złączkę od strony gaźnika ma około 2mm większą średnice wewn.niż w króćcu.Gość prawdopodobnie nie miał gumy redukcyjnej.Nałożenie tej gumy na króciec to żadem problem,ale żeby na gaźniku tryzmała to muszę obwiązywał żyłko bo inaczej nie dociśnie,a obejma niczego nie gwarantuje.Za głośno silnik chodzi prawdopodobnie przez zużyte membrany,ale też przez to że gaźnik jest po prostu za duży na serie.I teraz sam nie wiem co zrobić.Kupić zawór RMS i gumową złączkę redukcyjną 30/28mm,czy wsadzić mniejszy gaźnik.Z chęcią bym go wymienił na mniejszy,ale wątpie aby ktoś poszedł na taki układ.Wcześniej na mikuni 16mm było idealnie.Zryw,na stożku do 75km/h i cicho silnik pracował.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 mar 2020, 0:52 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tu jesteś w błędzie, wychodziły moto 50cc w serii z 19mm. Czarny silikon to norma w tuningu i sam stosuję bo jest to szybsze i praktyczniejsze niż uszczelki po 5pln+wysyłka. Popatrz choćby na silniki scooter-attack albo DSSC. Do cylindrów też się stosuje. Kup gaźnik seryjny, membranę NOWĄ tylko i wyłącznie z płytkami tworzywa sztucznego ew. carbon (NIE METAL!). Raczej nowa membrana załatwi sprawę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2020, 7:53 
*

Rejestracja: 05 cze 2018, 13:22
Posty: 55
Pojazd: Aprilia Racing AC
scoot pisze:
Tu jesteś w błędzie, wychodziły moto 50cc w serii z 19mm. Czarny silikon to norma w tuningu i sam stosuję bo jest to szybsze i praktyczniejsze niż uszczelki po 5pln+wysyłka. Popatrz choćby na silniki scooter-attack albo DSSC. Do cylindrów też się stosuje. Kup gaźnik seryjny, membranę NOWĄ tylko i wyłącznie z płytkami tworzywa sztucznego ew. carbon (NIE METAL!). Raczej nowa membrana załatwi sprawę.

ok.dzięki.Jaki gaźnik seryjny polecasz i zawór membranowy pod serie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2020, 11:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
14-17mm załatwi sprawę a zawór poszukaj na sklepach, dużo ich jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy