Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2020, 21:29 
*

Rejestracja: 02 cze 2020, 21:01
Posty: 6
Pojazd: Yamaha Aerox 2000 r.
Mam problem z regulacją Aeroxa, którego nie dawno kupiłem. Miał pękniętą membrane więc ją wymieniłem na Malossi VL11, myślałem że od tego czasu zacznie jeździć normalnie ale na starcie tak jakby się 'zapyrkuje' i jak ruszy to do 30 km/h i dalej się dławi (dysza 100), przy dyszy 80 to w ogóle jedzie z prędkością wozika, natomiast przy dyszy 120 jedzie z 60 km/h i zaczyna się dusić. Wymieniłem też kranik, na taki z jednym przewodem, przewód paliwowy i filtr, co nic nie wniosło. Gaźnik to Stage6 R/T 24 mm, z filtrem stożkowym S6 DragRace, oraz króciec S6 R/T MKII 24-28 z podstawą. Na dziś wieczór przychodzi mi do głowy myśl że jak czyściłem gaźnik sprężonym powietrzem to mogłem włożyć iglicę obróconą, chociaż zwróciłem uwagę żeby włożyć tak aby zakres ruchu był większy. Dodatkowo pojawiło się zjawisko że gdy na dyszy 100 zjeżdzałem na pobocze zakręcić śrubą od regulacji gaźnika to tak jakby nazbierało się na postoju więcej paliwa w komorze i miał super przyspieszenie do 40 km/h a potem utrzymanie prędkości i bez różnicy czy manetka obrócona przy początku czy do końca to jedzie tyle samo. Czy możliwe aby ten setup potrzebował dyszy rzędu 140-160 aby dobrze jeździć, albo stożka z mniejszym przepływem powietrza?

Dodatkowo w częściach:
S6 Racing MKII 70cc
Yasuni C20
S6 Wariator OverSize
S6 Sprzęgło
Dzwon Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2020, 22:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Na pewno dysza 140 będzie zbędna. Sprawdzaj czy gdzieś lewego powietrza nie łapie, czy wszystko dobrze połączone. Nie ma tak że nazbiera się paliwo, odbywa się to natychmiast i natychmiast wylatuje. Regulacja gaźnika i napędu jak na moje, dysza z zakresu 100-120 ale nic po tym jak napęd kijowy. Uszczelniacze warto sprawdzić. Squish tam był ustawiany? Ssanie działa? Jak na ssaniu lata? Ile kręci rpm? Ktoś musi w realu na to spojrzeć, przez internet można wymieniać i wymieniać co sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2020, 8:44 
*

Rejestracja: 02 cze 2020, 21:01
Posty: 6
Pojazd: Yamaha Aerox 2000 r.
Karter był składany, wyczyszczony i uszczelniony z nowymi uszczelniaczami, łożyskami i wałem S6. Na drodze paliwowej też nie ma przedmuchów, uszczelki są w dobrej kondycji. Zastanawia mnie fakt że położenie gaźnika jest w pozycji 30 stopni, wynika to z zestawu króćca, więc czy mieszanka która jest w komorze nie będzie podnosiła pływaka zbyt szybko i zamykała dopływ paliwa. Niby jest to pełny zestaw S6 i takich setupów z podobnym ułożeniem jest pełno na YT które pracują poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy