|
Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 12:28
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pepe86
|
: 04 gru 2020, 10:24 |
|
Rejestracja: 04 gru 2020, 9:43 Posty: 1
Pojazd: 80chińskie4t
|
Witam serdecznie :) otuż mam problem . Skuter chiński 4t 80ccm . Zalewa go a paliwo aż z filtra się leje, iskra ładna, zawory 00,5i00,7 rozrząd na znakach wraz z kołem, ciśnienie 8bar, dodam że problem ma z ładowaniem , ładuje ale słabo i żarówka słabiutko świeci gdzie też nie mogę dojść bo wszystko działa(wyczuwalna ingerencja MAC gajwera) elektronikę podmieniałem i dalej to samo ale szukam dalej ... A co do odpalania to na zimnym odpala pracuje na wolnych obrotach i pięknie się wkręca ale na wolnych obrotach po chwili sam gaśnie i jak od kopa pali to nie idzie go w ogóle odpalić trza rozruchem męczyć na pełnym gazie czasem odpali a czasem nie na ruznych świecach 2xnowe. Zastanawia mnie czy kranik ciśnieniowy może być przyczynom?
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 16 gru 2020, 23:21 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Trzeba by było sprawdzić kranik, ssanie i sam gaźnik. Za poziom paliwa w gaźniku odpowiada pływak z zaworem iglicowym. Jeśli zawór z jakiejś przyczyny się nie zamyka to paliwo będzie się w kółko przelewać przez filtr powietrza.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|