Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2013, 11:39 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
A więć jest mnustwo takich tematów,ale w żadnym ne znalazłem rozwiązania na swój problem.
Mam Aprilie Sr Factory P/g PureJet.
Eh..w zeszłym sezonie podkusilo mnie wsadzić stozek(chinski) mówilem ze to lipa bedzie ale ojciec sie uparł i wsadzilem.Po tygodniu skuter zaczął mulic i nie wkrecał sie wyzej jak 7tys obro i v-max 60km/h a po miesiacu w ogóle nie odpalał.
Dałem go do mechanika i okazalo sie ze zatarlem cylinder.Ok wymienilismy go na nowy przy okazji przeczyscil cały wtrysk,wymienil uszczelki,zawór membranwy tez wymienił.Skuter Pięknie odpala i chodzi ale nadal nie wkreca sie powyzej 7tys obr(przerywa i szarpie powyzej tych obrotów),wczesniej jeszcze zauważyłem ze aprilia więcej mi pali(tak z 3-4l/100km)
Chce odebrać ten skuter od mechanika bo on juz sam nie wie czego to wina;/ Coś tam wspominał ze wtryski sie powycierały (jak stozek zlapal syf) ale to tylko hipoteza jego a jak w praktyce nie wiem bo nie ma jak podmienic .
Powiedzcie mi może tu być winowajcą komputer,cewka lub własnie wtryski?
Powiem tak,skuter chce sprzedac w tym sezonie bo mam prawko ale nie sprzedam uszkodzonego bo to zaniży jego wartość.

Prosze o pomoc
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 14:00 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zakładaj z powrotem seryjną puszkę




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 14:29 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
jest seryjna od dawna -,- mówie że stozek był chwile..

Może to być wina iskrownika?(daje za słabą iskre na wysokich obrotach?)


Ostatnio zmieniony 05 lut 2013, 15:16 przez neweraziom, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Iskra tu nie ma zbyt wiele do gadania :) Ewentualnie przygnij lekko elektrodę w świecy. Przerywać może gdy ma niewłaściwą regulację. Tyle że Ty masz wtrysk.. A spróbuj zmienić świecę na nową.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:10 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
hm..mechanik mówi ze zmienial świece(dzis go odebralem-stał u niego 2 miesiące)
zawór membranowy tez wymienial kilka razy..i nic..On mówi ze to wtrysk ze sie poprostu zużył..

hm..nowego jak cos nie mam za co kupic..a co powiecie o używkach z allegro? od firm(nie prywatnych osób)-z gwarancja 3miesięczną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Czasami części od prywatnych osób są w lepszym stanie i tańsze niż od firm :)
Ale skoro dają gwarancję, to musi to być w lepszym stanie i sprawne. Wtrysk jak by się zużył, to skuter by pewnie nawet nie odpalił, więc tak do końca nie można powiedzieć że to wina wtrysku, aczkolwiek nic innego nie przychodzi mi na myśl..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:21 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
Jutro jeszcze dokonam szczegółowej analizy.Ale Mechanik mówi ze wszystko posprawdzali(popodmieniali czesci) jedynie nie podmienial wtrysku bo go nie posiadał.
A jaką polecacie świece do Sr? Bo może kupić jakąs lepsza.A skuter mi nie odpalał a winowajcą okazał sie zatarty cylek który jest wymieniony na nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Świecę Ngk najlepiej. Np. Br9es




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:49 
*

Rejestracja: 26 cze 2012, 16:00
Posty: 91
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
mi tak przerwyaly obroty jak sie zepsuł moduł ,ale moduł byl sportowy z blokada obrotów i cos sie schrzanilo z tą blokada i caly czas byla blokada moze to moduł ,specem nie jestem tylko troche wiem o skuterach .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 19:55 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
no ale ja mam komputer a nie moduł :D bo to wtrysk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 22:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Sprawdź sprężanie kompresora powietrza - mam ten sam problem w Factory :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 23:55 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
Hm.. kompresor podobno sprawny bo mechaniki niby sprawdzal cisnienie ;D
Runner1993, a doszedles do jest przyczyną :P?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 0:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
o nie.. ile ja nerw zjadłem z tym problemem... przerywał, psuł swiece... sprawdzałem cisnienie kompresora, czujnik temperatury (bo ma on wpływ na mieszanke)
zmieniałem przepustnice, komputer.... zmieniałem wtrysk... to moze byc wszystko.
Najmniej prawdo podobne wydaje mi sie byc komputer. Na początek upewnij sie ze swieca dobra. ja pali ładnie a przerywa potem na obrotach to mysle ze kompresor trzyma cisnienie i wtrysk tez jest jeszcze w miare. najbardziej bym obstawiał przepustnice bo nie jest ona odpowiedzialna nie tylko za ilosc powietrza, ale takze jest tam potencjometr który decyduje o czasie otwarcia wtrysku i czasie zapłonu. Ja walczyłem z Di TeCH -em wiec mogą byc pewne rożnice w działaniu tego wszytskiego w PureJet.
Nie chce Ci martwic, ale w tego typu sprzęcie nalepiej bedzie dorwać drugie takie moto i przekładać czasci do skutku;p

Ja z tamtym DiTechem sie poddałem , teraz jest na gaźniku :)
Pozdrawiam




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm


Ostatnio zmieniony 06 lut 2013, 0:35 przez Kamilkadze, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 15:31 
**

Rejestracja: 08 lut 2012, 20:41
Posty: 266
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd:
znajomy ma taki sam skuter:P i dzis przekladalismy;) winowajcą okazał sie wtrysk więc temat do zamknięcia,dzieki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2021, 15:13 
*

Rejestracja: 03 lip 2021, 20:04
Posty: 9
Pojazd: aprilia sr r factory
A czysciles czy wymieniles wtrysk?

-- 25 lip 2021, 15:12 --

MAcie moze zdjecie gdzie znajduje sie kranik podcisnieniowy w aprili sr factory 2006 wtrysk?? jak sie do niego dobrac? jak wymienic, podlaczyc? Pozdro

-- 25 lip 2021, 15:13 --

MAcie moze zdjecie gdzie znajduje sie kranik podcisnieniowy w aprili sr factory 2006 wtrysk?? jak sie do niego dobrac? jak wymienic, podlaczyc? Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy