Dzisiaj jest 29 mar 2024, 5:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2008, 19:52
Posty: 145
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja mam Zip'a chłodzonego powietrzem i nie narzekam, w upałach i w surowym traktowaniu jednostki, nie czuje utraty mocy.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/103307
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/35984


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 20:01 
Kupiłem cieczaka i trochu żałuję bo przy niskich prędkościach(miasto itp) grzeje się ale się nie przegrzewa. Bierz powietrze.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Pod wyścigi to tylko ciecz... Bd sie mniej grzał...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 23:30 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:45
Posty: 128
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja powiem, że ja mam aprilie lc, i może w mieście w upały się lekko grzeje (do połowy dochodzi wskazówka), ale do porównania podam przykład mojego przyjaciela, jego vivacity, po przejechaniu 10 minut na kole, traci moc i nie chce się już wbijać i na dłuższe trasy, strasznie traci osiągi .

Ps. LC rullez ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 9:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
lc lepsze ale dopiero od 30km/h :).




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 14:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
LC w korku się grzeje jak głupie ale tak to już jest, z autami jest podobnie tylko że w aucie masz wentylator, więc trzeba pokombinować z wentylatorem jakimś ja w zimę może coś pomyślę. Ogólnie ja mam LC i chwale sobie choć jak ktoś ma skuter tylko do krótkich dojazdów i nie ma z nim żadnych planów to AC lepsze bo mniej do zepsucia (pompy w skuterach są nie dopracowane).




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 16:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Kamek46 pisze:
LC w korku się grzeje jak głupie


Wy stoicie skuterami w korkach ?? :lol:

Bierz LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:33
Posty: 180
Lokalizacja: Reda
Pojazd:
no tez sie zdziwilem jak to przeczytalem

chociaz tez raz musialem stanac bo trafilem na kozaka w bmw z gazem... ktory otwieral dzwi jak chcilismy z kumplami echac ale po chwili go minelismy i faki w jego strone




_________________

http://prizers.pl/?ref=1755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 22:18 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Ogólnie sprawa wygląda tak że nawet w największe upały przy wolnej jeździe wskazówka dochodzi max do połowy w LC a ta połowa to ok. 90 stopni C. Uważam więc że wybór jest raczej prosty...

P.S Spróbujcie porządnie strumieniem pod ciśnieniem wyczyścic chłodnicę od strony silnika (a więc strumień lej nie od koła a od silnika) - po tym zabiegu (porządnie wykonanym) spróbuj zagotowac LC - niewykonalne :D




_________________

cezarion1993


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 22:20 przez cezarion1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 22:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
tu nie ma mowy o korkach (głupota z reguły się je objeżdża) tylko o wyścigach więc LC




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 23:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Mam LC i w upały typu 30+ stop C i jezdzie full manetka czy przeciskanie sie w korkach nigdy nie mialem wiecej jak połowa skali temp. ,zero grzania :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 10:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 22:28
Posty: 140
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
czyli do stuntu chłodzony powietrzem a ,na szybką jazde LC

ale ja i tak wole na powietrze

http://w23.wrzuta.pl/sr/f/6L8KXhC6GDR/p ... _2_206_wrc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 14:45 
*

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 9
Pojazd:
zależy do jakiej jazdy chcesz go kupić... jak jest mowa o stuncie to proponuje AC a jak szybka jazda na wyścigach to LC




_________________

yamaha axis :)
cylek airsal 50cc sport
sprężyna centralna hebo
hebo ng.
i stunt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 16:05 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Polisa pisze:
Kamek46 pisze:
LC w korku się grzeje jak głupie


Wy stoicie skuterami w korkach ?? :lol:

Bierz LC


chciałem to samo napisać :P

nigdy w korku nie stałem, nawet jak nie ma miejsca to wjeżdżam na chodnik i gaz :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 17:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Próbował ktoś z was w ogóle stać skuterem w korku?
Ostatnio robiłem elektrykę, to stał ponad godzinę odpalony i jakoś się nie zagrzał. Owszem wskazówka podchodzi wyżej niż normalnie, ale to tylko przez to, że pompa wody nie wyrabia na tak wolnych obrotach. Jedna przegazówka i temperatura znacznie spada.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 17:52 
Będe musiał przeczyścić faktycznie tą chłodnicę, albo mam wskażnik walnięty.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
krolos97 pisze:
zależy do jakiej jazdy chcesz go kupić... jak jest mowa o stuncie to proponuje AC a jak szybka jazda na wyścigach to LC


Ziomek, widzisz datę ostatniego posta ?

NIE ODKOPUJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 19:15 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Ja polecam LC tyle ze w razie czegoś mam wentylator. Ale ja niestety minarelli ac zajechałem w wakacje :mrgreen: .




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy