Dzisiaj jest 20 sie 2018, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2018, 22:02 
*

Rejestracja: 31 maja 2018, 15:53
Posty: 7
Pojazd:
Siema , Zipp Quantum 2T,
po generalnym remoncie ( przed remontem w ogóle nie odpalał itd taki kupiłem ), silnik pali od strzała , ogólnie wszystko okej, tylko jest mały problem w przekładni
po jakiejś 5 minutowej jeździe tak się grzeje że przebarwia wszystkie elementy na wale po stronie przekładni oraz topi rolki, że aż się kleją do wariatora , oraz topi łożysko igiełkowe ( sprzęgło jednokierunkowe ) przez co je blokuje i pali rozrusznik .

mam podejrzenie, że silnik się przegrzewa ( łopatki całe na wentylatorku ) i robi takie cuda w przekładni , co może być tego przyczyną ?

ps. gaźnik czyszczony , dysza główna 90 ( cyl 49mm + stożek )
gaźnik słabo reaguje na regulacje , możliwe jest żeby to było przez gaźnik ?

Dodatkowo jest problem taki że gdy jeżdżę na jakieś 1/4 albo max 1/2 manetki skuter jeździ i nic mu się nie dzieje , ale gdy mu dam już tak 3/4 manetki na jakąś chwile skuter po prostu gaśnie ( po czym od razu można go odpalić jakby nic mu się nie działo )

z góry dzięki za pomysły / odpowiedzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 cze 2018, 22:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2852
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Zaciera się, topi ci się bo masz kijowe chłodzenie napędu lub jego brak, jest też opcja, że gaźnik źle wyregulowany - po kiego stożek? Gaźnik minimum 17,5mm? Wydech bez katalizatora? Może kijowa jakość rolek? Masz czujnik temperatury głowicy? To podstawa w AC. Jaki kolor świecy? ZDJ tu daj.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2018, 0:13 
*

Rejestracja: 31 maja 2018, 15:53
Posty: 7
Pojazd:
1. Nie mam czujnika temp. Głowicy
2. Stożek był to go zostawiłem
3. Wydaje mi się ze gdyby bylo zle chłodzenie w przekładni to sprzęgło dzwon itd też by przebarwilo a nie tylko to co na wale
4. Spalił 2 kpl. Rolek i to na prawdę po krótkiej jeździe
5. Co mam rozumieć przez zaciera się ( jak temu zapobiec? )
6. Z braku funduszy gaźnik jest seria z większą dysza główna
7. Tłumik sportowy bez kata

-- 15 cze 2018, 17:19 --

@Ref

-- 29 cze 2018, 0:13 --

Rozwiązany.
Problemem był brak tulejki ( 15x20x 12mm ) przed sprzęgłem jednokierunkowym przez co sprzęgło tarło o karter i robiło dobrą temperaturę .

odnośnie gaśnięcia pomogło zwiększenie dawki oleju z 20ml oleju / litr benzyny na 30ml / litr benzyny (silnik na dotarciu ) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy