Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 19:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2011, 14:32 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Siemka, założyłem w roxie nowy cylek i czytam przeróżne informacje na temat docierania. Opinie odnośnie sposobów są sprzeczne. A więc jaka była by najlepsza metoda docierania i dosyć szybka :) Podajcie jedną dobrą metodę :)




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 14:47 
**

Rejestracja: 29 cze 2010, 22:42
Posty: 244
Lokalizacja: Dukla
Pojazd:
Jeździj nim dużo tzn pierwsze 100-150 km tak 40-50 km/h a potem to mozesz szybciej tylko nie dawaj mu w pizd**e na starcie stopniowo odkrecaj manetke i bedzie okey :)




_________________

^_^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 14:55 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Poczekam może na wypowiedź Juniora, może bardziej mnie oświeci. No i do ilu KM nie mogę wykrzesywać całej mocy ??




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 16:29 
**

Rejestracja: 03 cze 2010, 20:11
Posty: 284
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jakoś do 500 km.




_________________

Sprzedam części : GILERA ICE/RUNNER,YAMAHA BWS,PEUGEOT SPEEDFIGHT 1, SILNIKOWE P/G 125/150/50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Prędkości początkowe to tak ~60 km/h z chwilowym przyśpieszeniem do ~80km/h, kontroluj temperaturę silnika żeby nie doszło do przegrzania ;) Myślę że ~400 km wystarczy.

Ja jak docierałem to tak 30 km 60km/h a potem już jeździłem prawie v/max-em ;) i nic się nie stało wszystko chodzi idealnie ;) Trzymaj się tylko jednego nie przegrzej silnika ;) !




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 20:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Jako tako docieranie to tak naprawde osadzenie pierscieni co trwa ok 100km ale tłok hartuje sie dłużej więc wystarczy odpowiednio tęperature kontrolować i nie katować




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:19 
*

Rejestracja: 12 paź 2010, 15:43
Posty: 49
Pojazd:
zrob z 30-40 km tak do 40km/h potem juz z pelna lycha bo co mialo sie dotrzec to juz sie dotrze tylko poamietaj po 100 km dokrec glowice potem przy 300 i ostatecznie przy 600 i zapominasz o remoncie.....
Ja u siebie testuje chinski tlok z allegro powiem tak odpalilem ustawilem gaznik i juz odrazu pelna lycha narazie zrobione 800km bez zadnego problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 2:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zależy jaki cylinder ale ogólnie to z 300-400 km Wystarczy W Zupełności. Seria, sport 70cc.
Nie musisz 20-30 kmh. Ważne by nie cisnąć max.
Jeśli masz wszystko dobrze złożone to będzie okej.
Jeśli jest coś nie tak to nawet spokojne docieranie nic nie da. Taka prawda.
Mówię ci to z doświadczenia i praktyki a nie teorii.
Potem można w miare normalnie jeździć.


edit.;
koledzy dobrze piszą. Ważne aby nie przegrzać.
( zatarcie = przegrzanie )
Gorsza dla silnika jest długa jazda na 3/4 gazu niż krótka na maxa.
W okresie docierania jest wy ższa teperatura więc rób często przerwy.
Wypada dać ciut więcej oleju (dobrego).




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 2:37 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 3:44 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 15:10
Posty: 105
Lokalizacja: jakuszowa/Jawor
Pojazd:
tak do 150 km jeździj na 1/3 manetki , późńiej 0d 150 -300 km , na połowie manetki , poźniej od 300 -400 km na 3/4 manetki , a powyzej 500 km mozesz już normalnie dociskać.

Pamiętaj , żebys przy docieraniu miał dość dobrej klasy olej .(najlepiej castrol actevo 2t ),
żeby nie wlać jakiegoś mixola przypadkiem .




_________________

cylek seria
leovince zx
wario stage 6 sport pro
tec 17,5mm
sprzęgło Hebo N ,dzwon s6 WCT
gas box malossie
wkład f.pow.malossie


Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 3:45 przez adrianjakuszowa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 7:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Ja aktualnie docieram chińską 70 za 110 zł. Cały czas cisnę go na jednym kole , ale staram się dbać o temperaturę i dolewam jeszcze oleju do wahy. W połączeniu z gaźnikiem 17,5mm ciężko tu co kolwiek zwalić. A nawet jeśli to 100zł to nie majątek.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 10:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
thebooster, docierasz chińską 70. Razem z tłokiem z zestawu? czy tłok jakiś firmowy kupowałeś ?




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 14:46 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Cylek to Stage 6 racing :) Do jakiej temperatury jeździć ??
Czyli będę robił tak :
Do 100-150 km będę jechał z 40;50 km/h ze zmienną prędkością i przed jazdą 5 min rozgrzewał, i wolna ruszał
Powyżej 150 km do 400 km będę ruszał wolno i jeździł z różnymi prędkościami ale nie będę wykrzesał całej mocy.

Może być ??




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2011, 11:28
Posty: 37
Lokalizacja: Przewłoka
Pojazd:
no to już spoko w instrukcjach każa do 40 km/h ale w praktyce to jak ty planujesz aby ostro nie dawać i te 100km to tak 4 dychy i git będzie. OZNAKA ŻE JUŻ DOTARTY TO TO ŻE NIE DYMI MOCNO JAK DYMI MOCNO I GĘSTO TO BIERZE OLEJ I JESZCZE SIĘ DOCIERA :D


Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 12:08 przez przewlocki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 15:10 
*

Rejestracja: 27 wrz 2010, 16:10
Posty: 122
Lokalizacja: KętrzyN CitY
Pojazd:
Mam pompkę od oleju odłączoną :) Poczekam na wypowiedz kogoś doświadczonego.




_________________

Jak to ktoś kiedyś dobrze powiedział:

"Maszyna pionowego startu i lądowania"


KUPIĘ YASUNI R DO AEROXA ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 18:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Tłok , cylinder mam jakiejś marki Wm motors , a głowice mam z poprzedniego cylindra , power force.
Przed jazdą zawsze rozgrzewam silnik na ssaniu aż do momentu gdy zacznie gasnąc na ssaniu , czyli około 3-4minut. Dodatkowo podczas docierania dolewam oleju do paliwa , jeżdżę na pełnym syntetyku więc mam tą pewność że mam dobrą ochrone silnika. No i docieram go bez licznika , na czuja jeżdżę :P




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 18:41 przez thebooster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
przedewszystkim nie przegrzej, jeśli ci tłok spuchnie to już będzie puchł cały czas, przed jazdą odpal go na 5min żeby się lekko rozgrzał i powoli rusz żeby jeszcze nabrał temp, a potem tak 50-60 jeździj tylko go nie katuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Alu z nicasilem ... Moim zdaniem wystarczy rozgrzewać ,lać dobry olej (przy docieraniu odpowiednio bogata mieszankę robić) ,nie przegrzewać i ... tyle :wink: Na przykład ja od założenia śmigam opór manetka i wszystko jest okej :)




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...


Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 9:03 przez ghost, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
alu z nicasilem praktycznie nie trzeba docierać bo nie ma co tam docierać...
Wystarczy w alu pilnować tylko temperatury i dbać o dobrą regulację.
W żeliwie już się wypowiedzieli.




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 21:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 13:24
Posty: 106
Lokalizacja: Chęciny
Pojazd:
Ważne , żeby nie przegrzać cylindra taka prawda..
A i nie cisnąć do na maxa.. Do pewnego czasu.:D




_________________

P Y T H O N pisze:
podkręć lekko kompresję.


WEJDŹ.!
http://www.piaggioforum.com.pl

WEJDŹ.!
TKKJ.NET




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 16:48 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
przewlocki pisze:
OZNAKA ŻE JUŻ DOTARTY TO TO ŻE NIE DYMI MOCNO JAK DYMI MOCNO I GĘSTO TO BIERZE OLEJ I JESZCZE SIĘ DOCIERA
:mrgreen: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy