Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 5:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2017, 12:29 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 12:13
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Slider
Witam "!!" Mam problem z moim Sliderem a mianowicie z jego regulacją... Problem polega na tym że skurter pali ja trzeba lecz po wkręceniu się na maksymalne obroty spada z nich o połowe i łapie taką jak by odcinkę dodam że Cyl 70 street race i gaźnik 17,5 dellorto. Regulacja gaźnika pomaga tylko w tym że dłużej lub krócej trzyma maksymalne obroty przed pojawieniem się tej jakby odciny. :shock: :shock: :| :? :shock:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2017, 13:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po pierwsze - to do tego cylka gaźnik za mały,
Po drugie - przepływ paliwa do komory gaźnika jest za mały i na wysokich obrotach nie nadąża się napełnić przez co nie wkręca się na wysokie obroty.
Jak byś poszukał to nawet ostatnio był o tym temat.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 14:35 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 12:13
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Slider
17,5 za mały do street race? :shock: Kolega ma taki sam setup i tyra mu to jak trzeba. Nie jestem pewien czy to o to chodzi. Istnieje jakaś inna przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 17:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Masz wszystko szczelne?




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 18:23 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
ScooterStunt, akurat do streeta to ten gaźnik to proszenie się o kłopoty. Powiedz kiedy kolega już zajedzie cylinder.
Resztę mojej poprzedniej wypowiedzi podtrzymuję nadal.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 21:45 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 12:13
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Slider
Pat! tak wszystko mam szczelne. więc dalej jestem w kropce robdk. w tym momencie nie pozostaje nic jak zaopatrzyć się w większy gaźnik i próbować to uruchomić a czy w przypadku 17.5 nadaje się on chociażby do chińskiej 70? Bo mam okazje go do niej zamontować i sprawdzić czy nie jest felerny i czy jest opcja że na chińczyku będzie tyrać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 22:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak go wyregulujesz z głową to w chinie powinien polatać, ale nie strój napędu na wysokie obroty tylko tak na 7k obr/min robocze.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2017, 8:53 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 12:13
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Slider
Właśnie się za to będę zabierał dzięki za info :cool: A co do Street Race to jaki gaźnik polecasz? Czy 19 będzie odpowiednia czy może coś większego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2017, 13:54 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
19-stka powinna wystarczyć, czasem dają i 21 ale to z regulacją jest różnie i zależy od zastosowanego wydechu i modyfikacji filtra powietrza.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2017, 17:25 
*

Rejestracja: 02 lut 2017, 12:13
Posty: 7
Pojazd: Yamaha Slider
Co do wdechu to na chwile obecną jest seria lecz najprawdopodobniej przekombinuje leo ZX oczywiście z głową by jak najmniej stracić rezonansu. A właśnie co do przeróbki zx z leżaka na stojący będzie to miało sens? Rozumiem że to inny temat lecz widzę że jesteś obeznany i nie chce zaśmiecać forum zbędnymi postami... Rozchodzi mi się o przerobienie samego kolanka z taką średnicą jak oryginał lecz oczywiście pod stojaka i oczywiście spawane będzie to tigiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2017, 20:42 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zasadniczo to każda przeróbka jest gorsza od oryginału, chyba, że była by ona zaprojektowania i przeliczona. Poprzez kombinowanie innego kolanka zmieniasz pojemność wydechu i długości przez co zmieniasz charakterystykę fali rezonansowej. Czasem może wyjść nieźle, ale z reguły jest gorzej.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy