Dzisiaj jest 21 lis 2017, 2:49



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2017, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2017, 11:47
Posty: 8
Pojazd: Piaggio Typhoon
Witam problem tkwi w dellorto 17.5 po zmienie cylindra założyłem dysze 145. Sprawa wygląda tak że na seryjnym filtrze ciągle go zalewa a na stożku rakieta do 40 i nagle buuuuuuuuuuu. :? :? I tu moje pytanie czy zmienić dysze na mniejszą albo inny gaźnik?




_________________

Stage6 sport pro mkII
Yasuni c16
Dellorto 17.5
Centralka biała malośi
Sprężynki sprzęgła czerwone
Rolki 4.4g


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 

Offline
Post: 18 cze 2017, 23:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 2168
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Dysza 145? Do MHR team 70 zalecają 140+- a tu w sporcie taka? :lol: :lol: :roll: :roll: :shock: :shock:
Załaduj mu 90-100 max i musi latać. Gaźnik najlepiej 19mm.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała

*Oferuję naprawy sqterów 2t oraz tuning (porting, regulacje, składanie, dobór) - L-wo, Pułtusk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy