Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sty 2017, 14:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
Panowie , ktoś ma jakiś pomysł jest muł na pełnej manetce gazu.. wtedy gdy juz ma spore obroty chce dać wiecej gazu jest buu jak widać na zdjęciu... niezależnie czy jest dysza 100 czy 122 (próbowałem wszystkimi kolejno co 3#) jest ciągle tak samo. Set to s6 racing mk II , PWK 24 , Yasuni C21

A oto filmik

https://www.youtube.com/watch?v=P67k2c1 ... e=youtu.be




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 sty 2017, 18:29 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdź przepustowość kranika, filtra paliwa, zaworku iglicowego, poziom paliwa w gaźniku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2017, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
Paliwo jest na 100% w komorze . bo za każda zmianą dyszy się wylewa pełno a podciśnienie i cały układ działa dobrze. Jutro sprawdzę zaworek. Dodam jeszcze to ze jeśli odpalę skuter po postoju około 5 min.. i odrazu dam full to będzie chodził na maksymalnych obrotach , wejdzie na nie ale tylko na jakieś 20 sec i znów potem jest to co na filmiku.. istnieje możliwość też że z zapłonem coś jest nie tak ?




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2017, 13:16 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Widać ewidentnie że to nie wina zapłonu bo nie odcina, także nie wina dyszy. Sprawdź może na innej iglicy, bardziej zaostrzonej na końcu. Jak nic nie da to umyj filtr paliwa, sprawdź zawór membranowy. Może słabo wymieszana mieszanka i raz więcej oleju ma i muli?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2017, 15:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
FaZieRox, Tu nie chodzi, że nie ma paliwa, tylko na wysokich obrotach zużywa więcej paliwa niż zdąży napłynąć.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2017, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
robdk, Hylę czoło przed Tobą :) Miałeś racje nie zdążyło napłynąć tyle paliwa przy maxymalnych oborotach. a to dlatego ze jedna z gomory pływakowej była wyraźnie niżej i zamykała zaworek częściowo. Podgiąłem troche do góry komore i teraz jest full rakieta, wszystko tak jak trzeba. Dzięki jeszcze raz .. a tak wgle to jest tak dobrze ze az nowy Pasek Polini Kewlar rozerwało. tylko nie mam pojecia dlaczego ;/ chyba zbyt grubą podkładkę dałem miedzy przeciw talerz a oś wariatora i pasek chodził na zbyt dużym skosie przy maksymalnej prędkości. Możliwa jest taka opcja ?




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2017, 7:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdź korektor momentu obrotowego, czy talerze się nie zacinają lub nie mają luzu ukośnego.
W jaki sposób jest porwany pasek?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2017, 8:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
Obrazek

Nie zacina się , a luz sprawdzę




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2017, 11:59 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
wygląd tego paska i sposób uszkodzenia sugerowałby mi wadę paska. W zasadzie takie uszkodzenia nie występują z winy wariatora czy korektora.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2017, 16:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
Od strony karterów brzeg paska był taki naruszony, i szunureczki wyszły, ale tak myślę i nie miał on prawa dotykać o karter raczej... Kolektor nie ma luzów no ma ale taki nominalny nawet mniej niż milimetr. Jutro przychodzi Athena nowa , boje sie ze z nią będzie tak samo .




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy