|
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 15:36
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Nortos
|
: 22 wrz 2018, 21:19 |
|
Rejestracja: 12 cze 2018, 20:48 Posty: 33
Pojazd: skuter 4t
|
Witam, Mam problem z lewym simieringiem, tym za wariatorem. Mianowicie mam walnięte wejście. Simering przepuszcza lub wypada całkowicie. Obkleiłem go klejem do aluminium, wbiłem, obkleiłem od zewnątrz ale i tak przepuszcza. Nie chcę wymieniać karteru bo będą to duże koszta. Jest też opcja, że simering jest złej jakości czy to bez znaczenia? Wymieniłem ich już z 20 i naprawdę już nawet nie chcę mi się napędu rozkręcać.
Znacie może jakiś sposób o którym nie wiem?
@edit. Chciałbym także wzmonic przednie światła bo obecne świecą jak świeczka przyklejona do kierownicy. Mijania są lepsze od długich. Znacie jakieś żarówki, które pobierają taką samą moc a są o wiele mocniejsze?
|
|
Na górę |
|
|
Killer85
|
: 22 wrz 2018, 21:31 |
|
Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54 Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
|
A miałeś te brązowe które są podobno lepsze
Ja mam podobny problem z simerem od strony wariatora i chyba tak jak u Ciebie z tym po drugiej stronie
Co do świateł to osobiście świeci mi 1 długie bo jak świeciły 2 to było słabo Miałem wstawiać inną lampę ale porzuciłem ten pomysł
_________________
Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy
Piaggio Typhoon 2T
|
|
Na górę |
|
|
Nortos
|
: 22 wrz 2018, 21:35 |
|
Rejestracja: 12 cze 2018, 20:48 Posty: 33
Pojazd: skuter 4t
|
brązowy miałem fabrycznie, niepotrzebnie go wyciągałem. potem cały czas czarne. próbowałem też dwa włożyć ale nie pomogło. wkładałem też prawy simering w miejsce lewego ale wypadł i był jakiś przetopiony od środka.
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 22 wrz 2018, 21:47 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Jest opcja ,że niewłaściwie go wbijasz za płytko lub za głęboko. Jeśli jest uszkodzone mocowanie w karterze to nie naprawisz już tego. Nawet nierówność 0,5 mm będzie tworzyła nieszczelność i wyciek oleju. Poszukaj używanego karteru. Czasami idzie dostać raptem za 20-30 zł
|
|
Na górę |
|
|
Smok_Telesfor
|
: 05 paź 2018, 19:17 |
|
** |
|
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20 Posty: 346 Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
|
Zimering musi wchodzić z lekkim wyczuwalnym oporem w czasie wciskania go w gniazdo. Wciskasz go lekko nasmarowanego olejem (nie na sucho) i tak, żeby zrównał się z powierzchnią krawędzi tego otworu, nie głębiej i nie płycej. Jeśli wchodzi luźno lub wchodzi ciasno a i tak cieknie, to masz karter do wymiany - nic z tym nie zrobisz. Niestety. Zimeringi z dwóch stron wału są inne, ich się nie zamienia miejscami !
I jeszcze trzy zasady zimeringów: 1. raz wyjęty z otworu nadaje się do śmietnika a nie do ponownego użycia. Jak wyjmujesz, wkładasz NOWY. 2. NIGDY nie dłubiesz niczym twardym przy krawędzi uszczelniającej czyli wewnętrznej ! 3. Krzywo wciskany nie będzie już szczelny, nawet jeśli na końcu będzie dobrze osadzony.
_________________
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|