Dzisiaj jest 24 kwie 2018, 7:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2018, 18:25 
*

Rejestracja: 18 sty 2018, 10:48
Posty: 1
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem Jet Forca, postanowiłem go trochę podrasować mechanicznie oraz optycznie z racji tego że silnik nadawał się do remontu postanowiłem go przy okazji przerobić na 70cc, opiszę w późniejszym czasie krok po kroku co udało mi się zrobić, jednakże mam kilka pytań do znawców tematu w kilku kwestiach najbardziej napędu, ale po kolei:
Remont silnika został przeprowadzony w serwie motocykli , o to co zostało zmienione:
-Wał korbowy Top Racing Evolution NG
-Łożyska wału i uszczelniacze Tec Metal
-Wydech Tecnigas Q-Tre
- Cylinder Kit Airsal Sport 70cc
-Zawór membranowy RMS STD
-Gaźnik 17.5
-świeca zapłonowa NGK
Filt powietrza został orginalny ,a sprzęgło nie wiem jakiej jest firmy ale ponoć sportowe regulowane i do niego mam kilka pytań, bo przed remontem skuter miał problem z płynnym ruszaniem na początku pracy silnika zaraz po odpaleniu, trzeba było kilka razy przegazować odepchnąc się nogą i dopiero łapał i jechał ,potem już w trakie jazdy ruszał normalnie, teraz ma podobnie, dodam że silnik został wyremontowany cały, włacznie z czyszczeniem przekładni i zmianą oleju, takżę:
Pytanie 1
Czy wystarczy wymiana dzwonu sprzęgła ? dzwon jest trochę już przypalony nabrał kolorów , czy może trzeba coś pokombinować z rolkami i sprężynkami , sprężynki maja dodatkową regulację obrotów i są niebieskie, nie wiem jakie są rolki, dodam ze na 50cc miał znośne przyspieszenie i jechał koło 85 km/h w 1 osobe
Pytanie 2
Mogę mieć fabryczne sprzęgło z dzwonem,co prawda używane, może je założyć zamiast tego co jest ale jak sprawdzi się przy tych ustawieniach silnika?
Pytanie 3
Może ktos ma sprawdzone ustawienia napędu, gramature rolek i sprężynki albo wie co będzie optymalne dla tego ustawienia silnika, może włożyć orginalne sprzęgło i zmienić coś w rolkach i sprężynkach?
Proszę znawców tematu o pomoc, dodam że to co mam,mam dla tego że na tyle wystarczył mi budżet, nie chciałem z niego robić jakiegoś demona szosy tylko lekkiego sporta do jazdy cywilnej ,chcem by ruszał płynnie i w miare żwawo jak na te ustawienia.
Za kilka dni biorę się za optykę , będe dodawał zdjecia i opisy co udało mi się zrobić aż do efektu końcowego , zobaczymy co wyjdzie , pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2018, 18:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6648
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Możesz wymienić tylko sam dzwon ,dzwon jako tako nie ingeruje w rozstrojenie reszty napędu. Nie mniej jednak musi mieć taki sam rozmiar co obecny.

Przy okazji dołącz do naszej grupy :) https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy