Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 11:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2018, 16:23 
*

Rejestracja: 20 kwie 2018, 13:49
Posty: 22
Pojazd: Gilera Runner 70 SP
Ok, poszły pierścienie, cylek porysowany, zatarty, kompresja spadła. Czas na zmianę cylindra.

Przymierzam się do zakupu tego:

https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylind ... io-lc.html

czy Yasuni R i gaźnik 21 mm wystarczą do niego? :) Jaki wał korbowy jeszcze dokupić w pakiecie? Wydechu na razie nie chcę zmieniać, bo Jaśka mam od roku. Gaźnik i wał dokupię najpewniej.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2018, 7:31 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Wał już Ci pisałem jaki oraz łożyska :) Ciężko o lepszy zestaw w tej cenie.
Yasuni R jest ok.
Pomyśl nad szlifem swojego i dobraniu lepszego tłoka. Również bardzo dobra opcja i dużo mniej kosztowna.

Top DuePlus to fajny wybór, ale czy masz tyle doświadczenia żeby go wyregulować ? jak zrobisz to źle będzie chodził jak streetrace. Druga sprawa uparłeś się strasznie na gazior 21 :P przy LC nie ma takiej potrzeby 19 jest bardzo optymalna i łatwiejsza w regulacji.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2018, 8:43 
*

Rejestracja: 20 kwie 2018, 13:49
Posty: 22
Pojazd: Gilera Runner 70 SP
No właśnie mam zagwozdkę bo mój serwisant powiedział, że kompresja spadła i pierścienie pękły rysując cylinder. Stąd zastanawiam się czy po takiej awarii szlif również jest możliwy, czy już cylek kaput na amen i nie ma możliwości zrobienia szlifu? Kupię 19 mm BE :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2018, 9:33 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Zależy jak mocne uszkodzenie, ale raczej nie powinno być nie możliwe :P Ja bym robił szlif, nowy tłok i śmigał dalej :) Dotarł ponownie na większym gaźniku wyregulował porządnie i ogień :D
Nie zapomnij o dyszach 80/82 i 40 wolnych do gaźnika.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2018, 9:38 
*

Rejestracja: 20 kwie 2018, 13:49
Posty: 22
Pojazd: Gilera Runner 70 SP
Jaki króciec do gaźnika 19 tec pro black edition? Nie mogę znaleźć na Mielochu konkretnego modelu.

P.S. Revo S-type 28-35 mm będzie pasował do tego gaziora? :) Mam taki obecnie, stąd nie wiem czy wymiar/mocowanie będzie gut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2018, 12:35 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Króciec Tec 21
Do stożka kup przejściówkę są pod przedmiotem ( gaźnikiem ) na stronie.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2018, 17:41 
*

Rejestracja: 20 kwie 2018, 13:49
Posty: 22
Pojazd: Gilera Runner 70 SP
No więc:

Via nadal mnie nie znalazł :D

A ja w międzyczasie zrobiłem małe zmiany.

Nowy cylek będzie wkładany Top Performances Due Plus 70 cc, w sumie to chyba najmocniejsze żeliwo na rynku. Yasuni R zostaje. Wymienię w nim tylko potem watę. Gaźnik kupiłem Tec Pro Black 21 mm i do niego filtr 32 mm Polini Air Box 30 stopni. Do tego napęd to nowy pasek Malossi X special, wariator Malossi 2000, dzwon Stage6 Coolerek i sprzęgło Motoforce Evolution. Wał korbowy będzie nowiutki Top Racing High Tech. Pozostaje wyregulować napęd i gaźnik. Nadal jednak nie wiem jaki olej do lag i w jakiej ilości nalać po wymianie uszczelniaczy. Gdyby ktoś wiedział będę zobowiązany za info.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2018, 21:38 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Wpisz w google 'Piaggio Tech Manuals' - w którejś było napisane ile czego nalać tam, chyba 200 stron było w pdf-ie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy