Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 4:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2014, 18:26 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 16:51
Posty: 5
Pojazd: Aprilia SR 50 DITECH
Witam!
jestem posiadaczem aprili SR 50 na wtrysku i niestety jak na Ditecha przystało zaczęło się psuć. Wiem że pisze dużo o tym przerabianiu ale chciałbym żeby ktoś mi tu mniej więcej dokładnie to opisał. Co jest potrzebne? Jak to zrobić i czy się opłaca :) czy ecu nie będzie miał nic przeciwko jak z zapłonem i najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto już przerabiał :)
Z góry dziękuje za odpowiedzi bo sezon już tuż tuż a tęskni się ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lut 2014, 23:00 
*

Rejestracja: 12 paź 2013, 19:55
Posty: 69
Pojazd: Aprilia Sr 50 Di-Tech
Przerabialem własnie techa w ostatnim czasie swojego. Co tu jest potrzebne? Napewno gaźnik, linka chyba ze przerabiasz swoja, kranik no i jakies duperele m.in. wezyki. Ja głowice zostawiłem, bo nie ma potrzeby zmieniac ;] Ecu nie ma nic przeciwko temu, tylko pamietaj. Dwie srodkowe wtyczki w kablu od przepustnicy złącz razem! inaczej nie bedzie jezdzic. I tak w sumie to tyle. Co najwazniejsze to wymienilem. Reszte to sam wykryjesz podczasz przerobki. Odrazu mowie ze 200/250 musisz miec przy sobie robiac przerobke ;] Pozdrawiam. Wrazie jakis dokladniejszych pytan pisz :D




_________________

Włoszka Zaprasza ---> aprilia-sr-black-matt-reaktywacja-t371429-20.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2014, 11:10 
*

Rejestracja: 06 maja 2013, 14:46
Posty: 13
Pojazd: Katana silnik p/g
A nie lepiej ją naprawić na wtrysku? Służe pomocą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2014, 9:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydaje mi się ze lepiej przerobić i wydać te 250zl niż potem wykładać grube hajsy jak wtrysk padnie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2014, 13:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
A z drugiej strony jak naprawi sie, i zrobi porządnie, no to apka bedzie cisnać jak na gaźniku, i spalanie mieć sporo mniejsze :) Ale zalezy co jest uszkodzone. :)

-- 25 lut 2014, o 13:27 --

A z drugiej strony jak naprawi sie, i zrobi porządnie, no to apka bedzie cisnać jak na gaźniku, i spalanie mieć sporo mniejsze :) Ale zalezy co jest uszkodzone. :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2014, 22:47 
*

Rejestracja: 06 maja 2013, 14:46
Posty: 13
Pojazd: Katana silnik p/g
Myśle że jak byś chciał ją naprawiać i jeździć na wtrysku to musisz sie szykować na wymianę kompresora i wtrysku, albo to po prostu przepustnica zależy jakie ma objawy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy